http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Jangan Percaya Polis. Polis Penipu..!!!

Posted by Love Perak | Saturday, January 30, 2010 | 2 comments »

oleh : kerajaan rakyat

"Kami tidak lagi percaya kepada kenyataan polis. Mangsa sebelum ini ditembak mati kesemuanya. Mujur kami ada seorang mangsa yang masih hidup dan tampil untuk mendedahkan tingkahlaku polis,"

Enam orang di Kulim yang ditembak mati oleh polis pada Februari 2009 dan lima orang yang ditembak mati di Klang pada awal November 2009.

Kes ini adalah bukti kes "shoot-to-kill" (tembak untuk bunuh), dan Norizan adalah mangsa yang masih hidup dan berani tampil untuk mendedahkan salahguna kuasa polis ini. Dalam kes di Kulim, beliau diberitahu jiran mangsa bahawa salah seorang lelaki yang ditembak mati adalah seorang yang berpenyakit mental; sementara kes di Klang pula berakhir dengan tregedi kakak seorang mangsa membunuh diri bersama anaknya kerana terlalu sedih.

Seorang wanita ditembak polis ketika berada dalam kereta, malah ditendang sehingga patah tulang rusuknya semasa merangkak keluar dari kereta, dengan darah yang mengalir dari tubuhnya. Sejumlah lima tembakan ditujukan kepadanya, dengan dua tembakan terkena pada lengan dan pergelangan tangan, satu pada dada, di samping dua lagi terlepas tetapi meninggalkan luka. Baca seterusnya di sini

2 comments

  1. Unknown // January 30, 2010 at 4:56 PM  

    MALAYSIA BOLEH..1MALAYSIA BOLEH..

  2. Unknown // January 30, 2010 at 5:21 PM  

    HAKIKATNYA ADALAH UNDANG-UNDANG TELAH DIPERMAINKAN OLEH PIHAK-PIHAK YANG AMAT ARIF TENTANG UNDANG-UNDANG..

    CUBA ANDA BAYANGKAN JIKA V.K LINGAM MENJADI KETUA HAKIM NEGARA??

    KELUHURAN UNDANG-UNDANG SEMAKIN TERHAKIS DAN KEADILAN UNTUK SEMUA TELAH BERKUBUR.