http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Ibrahim Ali = Anjing?

Posted by Love Perak | Monday, April 19, 2010 | 1 comments »

Tidak lama dulu Pas menerima seorang ynag mengutuk dan menghemtam Pas siang dan malam. Malahan orang ini mencaci Tok Guru Nik Aziz sebagai kera dan beruk. Ulama kepala hotak dan sejuta maki hamun. Apabila orang ini dibuang oleh parti yang diagungnya, dia datang berlutut dan menyinding kepada Pas. Pas bukan saja sedia menerima taubat nasuha orang ini tetapi diberikan pelamin dan lambang untuk bertanding dalam pilihan raya. Pas menganggap orang ini sebagai jahil murakab maka Pas perlu memberi peluang untuk dia insaf.

Pas tidak mengenang dosa dan perbuatan jahat orang ini. Pas menerima dengan hati lapang dengan mendoakan Allah memberi taufik dan hidayah kepadanya. Namun kerana asal usul orang ini keturunan Abu Lahab dan Abu Jahal akhirnya dia mencelakakan dirinya dengan terus memusuhi Pas semula. Perangai orang ini lebih buruk daripada seekor anjing yang terjempit dan pernah diberikan bantuan! - Mohd Sayuti Omar (MSO)

LovePerak : Saya ambil 2 perenggan daripada satu artikel di blog MSO. Saya setuju benar dengan apa yang MSO kata. Lebih tak malu dari anjing! Kononnya terlalu melayu, calon india di Hulu Selangor sokong jugak! Go To Hell lah!

1 comments

  1. Anonymous // April 19, 2010 at 9:02 PM  

    kalau jumpa beghahim,jumpa keling,terserempak pulak ngan ular bunoh sibeghahim ni dulu.pakaian aja melayu,hati apco.