http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Kesian UMNO Pulau Pinang

Posted by Love Perak | Thursday, September 16, 2010 | 1 comments »

Oleh : Shalehudin

Cuba anda bayangkan, parti seteruk Gerakan boleh dikatakan masih yang terbaik mengetuai BN negeri Pulau Pinang. Ini secara tak langsung satu endorsement dari Gerakan bahawa Umno Pulau Pinang lagi teruk... kahkahkah...
Naib Presiden Gerakan Mah Siew Keong hari ini menegaskan bahawa Gerakan masih lagi parti terbaik bagi menerajui BN negeri Pulau Pinang dalam pilihanraya umum yang akan datang walaupun BN tewas teruk pada pilihanraya ke 12 yang lalu. Masih dalam keadaan terluka dan leka, Gerakan masih mendabik dada dengan mengimbau rekod prestasi kononnya yang terbaik ketika mengetuai BN dalam pilihan raya umum sejak 1972.
Perebutan kuasa dikalangan parti parti komponen BN Pulau Pinang kian memuncak pabila beberapa pandangan pedas pimpinan Umno negeri meminta Gerakan menyerahkan pada Umno atau komponen BN lain untuk menerajui perikatan itu kerana parti itu kononnya sudah berputus asa dalam usaha merampas Pulau Pinang dariapda Pakatan Rakyat.
Umno tentu terkejut beruk sekarang ni, hasrat mereka menerajui BN negeri telah dianggap sebagai lawak oleh Gerakan yang begitu teruk reputasinya... kahkahkah...

1 comments

  1. Maisara // September 16, 2010 at 11:23 AM  

    Wa confirm 100% UmnoNgok tak boleh buat apa2 kat Penang. Berani dia rampas dari GERAKAN?

    Jawap...Jawap..wahai beruk2 Umno???

    Kalau setakat bunyi gendang aja....tak payah laaaaa....pemimpin2 hampa kat atas tu buat pekak aja.

    Menjerit la sekuat manapun.....depa kat atas tu buat bodo aja....he..he..he..

    Beruk2 UmnoNgok ni tak ubah macam menyak kat Bkt Bendera...takkan runtuh bukit tu sampai bila2 pun. Silap2 bukt Bendera tu pun akan kata...."bodo ka beruk2 UmnoNgok ni???"