http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Panas : Mengapa Konsert Siti Nurhaliza di Pulau Pinang Dibatalkan?

Posted by Love Perak | Friday, September 17, 2010 | 3 comments »

Oleh : Karat E-jau

Penyanyi Datuk Siti Nurhaliza (gambar) dilaporkan telah membatalkan konsert Hari Malaysia di Pulau Pinang atas nasihat daripada doktor.

Pembatalan konsert yang bakal menyaksikan Siti beraksi selama satu jam pada 25 September depan di Stadium Bandaraya itu diumumkan oleh Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng.

"Pada peringkat ini, kita sudah kesuntukan waktu untuk melakukan sebarang perubahan atau pindaan di saat-saat akhir, jadi kita memutuskan untuk membatalkan sahaja keseluruhan acara konsert itu.

"Kami kesal dengan apa yang berlaku tetapi kami menghormati masalah yang dihadapinya dan mendoakan yang terbaik untuk kesihatan Siti," kata Lim yang dipetik daripada portal Star Online pada sidang media di pejabatnya di Komtar, Khamis.

Tambah Lim, pihak kerajaan negeri menerima surat penarikan diri daripada syarikat pengurusan Siti Nurhaliza Productions (M) Sdn Bhd pada hari Rabu yang turut kepilkan bersama surat akuan daripada pakar Perbidanan dan Sakit Puan, Pusat Perubatan Prince Court, Kuala Lumpur.

"Surat akuan itu menyatakan Siti tidak dibenarkan untuk berjalan jauh atau terlibat dengan sebarang aktiviti fizikal sepanjang proses rawatan berlangsung," katanya.

Salinan daripada surat akuan itu menjelaskan "Siti Nurhaliza dinasihatkan agar tidak terlibat dengan sebarang aktiviti fizikal yang berat termasuklah mengadakan konsert pada waktu ini."

Bagaimanapun, Lim enggan mendedahkan dengan lebih lanjut mengenai butiran surat akuan tersebut dan menyerahkan sebarang pertanyaan lanjut mengenai penyanyi itu kepada pengurus Siti sendiri.

Juragan : Sekiranya konsert ini berlangsung sudah pasti menarik ribuan orang Melayu..tambahan pula masuk percuma dan sebelum konsert Lim Guan Eng akan berucap seketika..Jadi lu orang sendiri ingat..Arahan Doktor kaaa....atau Arahan Umnooo..Monyet dalam zoo pun boleh pikirr beb..kuah3

3 comments

  1. Putra IJ80 // September 18, 2010 at 4:53 PM  

    Quote"Jadi lu orang sendiri ingat..Arahan Doktor kaaa....atau Arahan Umnooo..Monyet dalam zoo pun boleh pikirr beb..kuah3"unquote

    Tak per Beb,

    Kita berbaik sangka,

    Sakit dan di sahkan ole Doktor kita tak bole pertikai dgn nya.

    Dan...Allah lebe mengatahui,akan memberi ganjaran/makbulkan setiap permintaan atau doa.

    Smuge cepat sembuh nya.

  2. KAPAKTAJAM // September 19, 2010 at 6:59 AM  

    Kau org yg haram jadah, tak tau apa muslihat oleh Cina Babi dari Melaka nih. Buka lar mata tu, apa yg dia telah rancang dgn si Babi Tua Singapura tu, dan apa muslihat mereka nak jadikan penang tu mcm mane.

    Kau org jer yg bodoh nak mapus, mungkin kau org Mamak kut yg tak tau pengorbanan jiwa raga Melayu dulu. Jadi Mamak tak tau susah payah dan nyawa yg dipertarohkan.

    Buka lar mata wahai haram jadah babi celaka laknat laknat bangsa Melayu. jgn jadi belaci dan pelacur pada Guan Eng Babi tu...k. Buka mata betul2 dan baca sejarah dari mana asal DAP dan apa kaitan dgn PAP dan apakah tujuannya selalu berjumpa dgn PAP Singapura- Kuan Yew.!

    Jangan jadi bangsa Melayu/Mamak pengkhianat, nanti akan rosak sejarah Tanah Melayu...

  3. KAPAKTAJAM // September 19, 2010 at 6:59 AM  

    Kalau anak jantan sila paparkan coretan saya, kalau anak jantan lar, k