http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com



Oleh: Pria Malaya

MEMALUKAN! Pemimpin Umno dikritik secara terang-terangan oleh wakil Kelab Umno luar negara (Moscow dan Seoul) dalam rancangan "Sudut Pandang" di Astro Awani sempena Perhimpunan Agung Umno 2010..

Dakwa wakil kelab Umno luar Negara ini, pemimpin2 dlm kerajaan (Umno) susah untuk didekati, banyak protokal dan sebagainya, sehingga menjadi punca penolakan anak muda kepada Umno dan Barisan Nasional..

Dalam masa yang sama, mahasiswa pro-kerajaan ini memuji gaya kepimpinan Pakatan Rakyat, khususnya Anwar Ibrahim sebagai seorang yang humble, sederhana, mudah didekati dan sebagainya..

Kalau dah penyokong (mahasiswa) tegar Umno pun buat pengakuan 'berani mati' ini, korang fikirlah apa reaksi anak muda negara yang lainnya..mungkin di sini menjawab persoalan, kenapa kerajaan begitu bersungguh2 mahu menyekat mahasiswa daripada bebas berpolitik...fikir2kan...wallahua'lam..

p/s: Hipokrit bukan? kata mahasiswa tak boleh berpolitik, tetapi kelab Umno luar negara ini boleh plak, apa kes?..


VIDEO: Anwar Ibrahim Sangat Rendah Diri - Kelab UMNO

2 comments

  1. otaklunyai // October 22, 2010 at 9:20 AM  

    Syukur dan Syabas kerana masih ada mahasiswa yang berakal dan boleh berfikir dengan waras.

  2. Anonymous // October 22, 2010 at 12:35 PM  

    mahasiswa yg berakal dan boleh berfikir dgn waras adalah mahasiswa di luar negara yg bebas berpolitik....yg ada di Malaysia tak bebas itu sebabnya mereka tak waras..betul tak?