http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Perayaan "Agrofest Perak 2009" anjuran Perbadanan Pembangunan Pertanian Negeri Perak yang diresmikan oleh MB Kudeta Zambry menerima bala petang kelmarin apabila ribut kencang melanda kawasan tersebut.

Seluruh khemah pameran Jabatan Kerajaan telah ranap dan hancur akibat ribut yang melanda. Mala petaka tersebut melibatkan 7 ke 8 buah khemah yang di khususkan bagi pameran Jabatan Kerajaan sahaja sedangkan khemah-khemah lain yang menempatkan para peniaga tidak mengalami apa-apa kerosakan.
Orang ramai melihatnya sebagai sesuatu yang pelik kerana khemah-khemah yang lain tidak terjejas langsung. Mereka menganggap bala tersebut membawa sesuatu pertanda yang tidak baik terhadap kerajaan kudeta Zambry.Apakah kerajaan Kudeta umno/Bn itu akan turut dilanda kemusnahan tidak berapa lama lagi?
Rakyat negeri Perak terus menerus mendesak agar ADUN Perak dibubarkan dan pilihan raya baru diadakan bagi merungkai kekalutan politik yang masih melanda Perak.

Hari Peladang, Penternak dan Nelayan yang diadakan pada setiap tahun ini diadakan bertujuan untuk memartabatkan sektor asas tani di negeri ini di dalam menghasilkan produk-produk yang berpotensi untuk dikomersilkan.

0 comments