http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Bila la nak lantik aku jadi menteri ni..?

Posted by Love Perak | Friday, June 26, 2009 | 1 comments »

Halalkan rampasan kuasa di Perak aku dah buat!

Halalkan Jom Heboh aku dah buat!

Usahakan pertunangan UMNO dengan PAS aku dah buat!

Buat buku bertajuk "Mengelakkan gejala murtad" aku dah buat!

Memberi pandangan terhadap keengganan Nik Aziz untuk menerima UG aku dah buat!

Apa barang lantik askar jadi menteri agama?

Aku ni lagi hebat dari si jamil khir tu sebab aku mufti, siap ketua mufti lagi!

Harap-harap, PRU 13 nanti depa lantik aku jadi calon Ahli Parlimen Kuala Kangsar!

Tapi depa nampak ke apa yang aku dah buat nih? tak boleh jadi nih! aku mesti buat 2,3 perkara lagi baru power!

1 comments

  1. Anonymous // November 2, 2009 at 4:47 PM  

    salam..teman rs mike merujuk pd tan sri harussani ni..pelik juge teman,ngape tb2 tan sri seakan2 berpihak skg..sdgkn dulu dia pun byk hentam pemimpin melayu 'mulia'..n sdgkn dulu,tan sri yg mgharamkn jom heboh di perak..
    apakah yg tersembunyi dan tersirat..