http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

'Makam Pahlawan Kerala' Penghargaan Buat Mahathir Mohamad

Posted by Love Perak | Thursday, February 10, 2011 | 3 comments »

Bukan saya suruh tangkap, polis yang nak.. !!
Brengsek punya mamak... hang dah suruh pastu tak mengaku.. !

Artikel tulisan Sofi Yassin, diambil dari blog Kerajaan Rakyat

Mamak Kerala yang menyamar jadi Melayu... Mahathir Mamat kata... Operasi Lalang pada tahun 1987 yang menyaksikan seramai 106 pemimpin dan penyokong parti pembangkang ditangkap dan ditahan di bawah akta zalim ISA bukan arahan beliau.

Mamak Kerala tu cakap... dia tak suruh tangkap dan dia telah berjumpa dengan semua pemimpin pembangkang ketika itu serta dia beri jaminan tiada tangkapan akan dilakukan terhadap pemimpin pembangkang.


Malaun Kerala tu cakap yang buat spoil kes ini ialah Polis.... pukitiang punya mamak ini cakap... dia ada cara dan akan buat kaedah lain.... tapi Polis lah yang mangkok berayun sangat pegi buat tangkapan tu... Cilaka betul la polis ni...

Kalau tak caya.... betul ke tak Mamat Kerala tu cakap gitu....  baca kat sini...

Akhir kata.... memang kalau dah spesis mamak tu... mamak la jugak.... kari kalau tak hangat 4 kali... dah lama kedai mamak bungkus.. !

Bukan saya cakap... tapi ada sedara dia cakap.... kalau mamak ni mati... mesti dibawa balik ke India.... tanam di Makam Pahlawan Kerala.

Bacakan talkin untuk Mamakutty ~~ bebal, baqhral dan songsang.. 

3 comments

  1. Anonymous // February 10, 2011 at 11:49 PM  

    TUN Mahatdir Mohamad tangkap org,buang org,tapi masih lagi pengikut2 kanan sokong dia xda yg letak jawatan..Hero ko tegak keadilan tapi aku tgok hardcore2 smua dh cabut lari??nape ek?mungkin drang x cukup kenyang kot?atau mungkin hero ko je yg asik makan luar,dalam smpai lupa org tgh kot?Mari kita lihat apa lagi keja hero ko nk buat lepas ni..arap2 kita jadi bangsa terbilang,xpun putih tulang akibat ramai petualang cam ko?opp!! sori jgn marah ek! nnti kena jual..

  2. Anonymous // February 10, 2011 at 11:50 PM  

    cis! main tapis2 plak..x rela lah cam ni..mane da kebebasan sore cam ni..

  3. Anonymous // February 11, 2011 at 1:38 AM  

    India dapat ditewas bila Pakistan Barat dan Pakistan Timur(Bangladesh) bersatu kembali. Islam berkembang balik

There was an error in this gadget