http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Mahathir tidak boleh lupa Anwar....

Posted by Love Perak | Saturday, March 12, 2011 | 4 comments »


Oleh : Shalehudin

Sebut nama Anwar saja, Mahathir dah ketar lutut... nama bukan main punya besar, ikon Umno teragung lagi tapi penakut kat susuk kurus kecil bernama Anwar... kahkahkah...
Mahathir takkan lupa kat Anwar selama lamanya...
Dia tulis pun, pasai teringatkan senyuman Anwar...
Dia baca pun terngiang ngiang kata perli Anwar...
Dia tidur mimpi ngerinya Anwar...
Dia berak, wajah Anwar kan menjelma memotong nafsu beraknya...
Pendekatanya,
Mahathir takkan hidup aman tanpa menyelar Anwar... kahkahkah...

4 comments

  1. abdullah // March 13, 2011 at 8:25 AM  

    orang yang bersalah akan selalu teringatkan kepada orang yang didustakan,nak minta maaf rasa malu dan jatuh kredibilitinya nak tak nak teruskan saja apa yang telah berlalu(alang2 seluk pekasam biar sampai pangkal lengan)ketenangan hati sukar dicari kalau tak bertakwa kepada ALLAH swt

  2. Anonymous // March 13, 2011 at 4:48 PM  

    sabar,kawal sikit apa yg ditulis nie.nie pun dah dikira menghina hamba Allah,Mahathir nie.macam mana penulis nak meminta maaf agaknya?kahkahkah

  3. anti kutty // March 13, 2011 at 5:26 PM  

    Tun, Anuar dah maafkan kamu. Cukuplah kerja sia kamu tu. Hentikanlah dendam kesumat kamu itu. iada faedahnya walau sebesar biji sawi. Sebenarnya kamu yang rugi, teramat rugi di sisi Allah. Ingat2kan kematian yang pasti datang. Bagi umur yang dah lanjut, habiskan sisa2 hidup kamu dengan beramal mencari kerodaan Allah. Tun tak payahlah terkinja-kinja mencari kehebatan dunia.Esok lusa Tun pasti pergi menemui ALlah. Bertaubatlah sebelum terlewat. Tun terlalu banyak melakukan dosa..kepada Islam dan rakyat. Tun tak takut ke dengan azab dari Allah???

  4. shamsulS2 // April 14, 2011 at 12:56 PM  

    Pada pendapat saya:-

    Manusia akhir zaman hanya memikirkan dan mengambil berat serta berasa bertanggungjawab terhadap dosa-dosa insan lain tanpa mencerminkan diri sendiri.

There was an error in this gadget