http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Terkini : Video Seks Anwar Ibrahim?

Posted by Love Perak | Monday, March 21, 2011 | 2 comments »

Dari Keadilan Daily

KUALA LUMPUR: Akibat terdesak, pihak kerajaan Barisan Nasional pimpinan Najib Razak sekarang sedang mengedar video sex palsu kononnya melibatkan tokoh pembangkang.

Video itu telah ditunjukkan kepada editor-editor media milik Barisan Nasional dalam sebuah sidang akhbar rahsia di hotel Carcosa Seri Negara sebentar tadi.

Seorang yang menonton video tersebut memberitahu keadilandaily.com bahawa ia adalah jelas satu video palsu untuk memburukkan Pakatan Rakyat menjelasng pilihanraya Sarawak dan pilihanraya umum yang akan diadakan bila-bila masa dari sekarang.

Akhbar-akhbar perdana dan stesen-stesen TV yang dimiliki Barisan Nasional dijangka akan menyiarkan berita mengenainya segera.

Video palsu ini adalah tindakan paling jahat oleh regim BN setakat ini, melebihi kerakusan Nazi di bawah Hitler.

2 comments

  1. Anonymous // March 31, 2011 at 2:49 PM  

    kalaulah memang betul yang melakonkan watak hero dalam cwrita panas tu, apakah aianya kita masih katakan satu pembohongan?

  2. Anonymous // April 12, 2011 at 10:41 PM  

    hanya allah yang mengetahui perkara sebenar, jadi kepadanya kita minta petunjuk. marilah kita sama-sama sembahyang hajat dan baca yasin minta pelakun tu pecah perut dan gila meoyan kerana mengkhianti pemimpin tersohor.