http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Ini Formula Untuk Muhyidin!

Posted by Love Perak | Saturday, July 25, 2009 | 0 comments »

Muhyiddin - Ahli-ahli UMNO perlu menyambut gelombang positif yang melanda parti ketika ini dengan mencari formula segera untuk menawan hati rakyat supaya UMNO kembali menjadi peneraju perubahan dalam memenuhi aspirasi mereka.

Formula..?

Meh nak bagi formula... kasi bikin yang ni dulu, kurang-kurang dapat tarik 10% pengundi Pakatan Rakyat.

1 - Bukak balik kes Memali, dedahkan apa yang berlaku sebenarnya kepengetahuan 1Malaysia, bicarakan semua yang terlibat, hukum mana-mana yang bersalah kemudian bela nasib waris-waris dan keluarga Tragedi Memali.

2 - Bukak balik kes rogol gadis bawah umur di Melaka yang membabitkan Rahim Thamby Cik. dedahkan apa yang berlaku sebenarnya kepengetahuan 1Malaysia, bicarakan semua yang terlibat, hukum mana-mana yang bersalah kemudian bela nasib gadis yang jadi mangsa dan keluarga Nenek gadis tersebut.

Jangan lupa untuk bawa kambing hitam dalam kes tersebut dan minta mereka ceritakan kisah sebenarnya.

3 - Siasat semua 900 laporan rasuah UMNgOk dan dedahkan pada umum hasil siasatan. tapi yang tukang siasat tu mestilah terdiri dari mereka-mereka yang berkelayakan dari 4 parti utama di 1Malaysia... mesti ada wakil dari PAS, PKR, DAP dan UMNgOk.

Mana-mana yang bersalah, 1Malaysia nak tengok mereka dihukum..!

Bikin yang ni dulu TPM... kalau yang ni pun lu tak dapat bikin, lu punya suka... lepas PRU-13, boleh rasa jadi "PEMBANGKANG..!"

*Dah jadi TPM pun masih bodoh jugak..!

0 comments