http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

1Malaysia = 1Israel

Posted by Love Perak | Tuesday, August 11, 2009 | 1 comments »

Najib begitu bangga dengan konsep kononya idea aslinya ‘1Malaysia’.



Namun semua ini ialah hasil pemikiran agensi upahan perunding imej yang punya kaitan rapat denganZionis. Semenangnya pemimpin BN punya kaitan rapat dengan Perunding Imej dan pelobi yang berfahaman Zionis.



Dr. Mahathir dahulu pernah menggunakan Saatchi & Saatchi sebagai perunding imej dan perunding bagi kempen Bn. Syarikat tersebut ialah syarikat kaitan rapat Israel. Kemudian menggunakan pelobi Yahudi , Jack Abramoff dengan bayaran yang tinggi semata - mata untuk mendapatkan janji temu beberapa minit dengan Presiden Amerika.



Begitu juga tradisi ini diteruskan oleh Abdullah Ahmad Badawi. Dia juga menggunakan perunding imej kaitan rapat zionis untuk melobi imejnya sebagai pemimpin Islam Liberal.



Terbaru Najib juga tidak lari, dia menggunakan Apco Worldwide yang juga syarikat kaitan Zionis Israel. Dikhabarkan melibatkan bayaran RM20 juta.sila klik sini untuk baca lanjut.



Patutlah konsep atau terma kempen 1 Malaysia seperti tidak lari jauh dari terma kempen 1 Israel yang pernah digunakan oleh Ehud Barak bagi kempen mengukuhkan pengaruh parti Buruh Israel pimpinannya.sila klik sini untuk membaca lanjut atau klik sini.



Maka siapa yer agen Amerika Zionis Israel ???



-Che'Gu Bard

1 comments

  1. Anonymous // August 30, 2009 at 11:30 AM  

    dalam al-quran sendiri ada bgtau kalo umat nak maju kena berSATU, oleh sebab ql-quran xsebut 1ummah x semestinya kita x sebut 1ummah...

    korang baca x link yg korang bagi tu??? bgtau mana satu intipati 1 israel yg sama dgn 1malaysia selain dari teknik politik.

    bagi pendapat saya ini antara pendekatan terbaik nak satukan semua orang sebab negara kita ada mcm2 agama dn kaum.

    kena belajar dari silap lepas "hadarah islamiah" orang bkn islam sangka PM hanya nk majukan org islam saja, dah tu ada yg tambah lagi 'minyak' sikit api jadi makin besar...

    kan yang sempurna tu allah sahaja...