http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Apabila UMNO takut untuk ber "PRK"

Posted by Love Perak | Thursday, August 20, 2009 | 0 comments »


SEBERANG PRAI - Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berharap Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan mempertimbangkan keadaan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN), Datuk Abu Hassan Sarif - dari UMNO/BN - yang kurang sihat dalam menentukan sama ada kerusi tersebut kosong atau sebaliknya. Untuk berita lanjut sila klik sini.

Inilah keadaan UMNO/BN sekarang. Takut menghadapi 'kematian' nya. Takut untuk menghadapi kenyataan bahawa UMNO/BN kini kian dibenci rakyat. Muhyiddin sendiri mengakuinya. Kekuatan mereka akan dirobek satu persatu oleh Kerajaan Pakatan Rakyat.

Allah S.W.T Berfirman tentang kehancuran satu kaum atau umat itu pasti tiba walaupun mereka cuba untuk menghalangnya. Ianya telah Tercatat dalam Surah Al A'raaf pada Ayat 34 yang bermaksud. AuzubILLAHi minas syaitonirrojim. "Tiap-tiap umat mempunyai batas waktu[537]; maka apabila telah datang waktunya mereka tidak dapat mengundurkannya ke belakang barang sesaatpun dan tidak dapat (pula) untuk meneruskannya ke hadapan." ShodaqALLAHul'Azim.

[537]. Maksudnya: tiap-tiap bangsa mempunyai batas waktu kejayaan atau keruntuhan.

WAllahua'alam ....

0 comments