http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

DAP Bukan UMNO

Posted by Love Perak | Wednesday, August 12, 2009 | 0 comments »

Sejak kebelakangan ini kedudukan agama Islam dan hak umat Islam semakin tercabar.Cabaran dan ancaman itu bukan sahaja datang dari bukan Islam yang tidak faham Islam ,tetapi umat Melayu mengaku Islam.

Pelbagai pandangan dan isu mengenai Islam telah diutarakan dan banyak daripadanya disampaikan dalam nada yang negatif.Tidak kurang juga berupa provokasi bertujuan memburuk-burukkan Islam dan memberi gambaran yang salah kepada masyarakat bukan Islam.

Setelah gagal dalam pemerintahan negara,perpaduan rakyat dibawah BN semakin renggang.Isu kaum dan agama senantiasa dimainkan oleh UMNOBN.Sepatutnya kita memberi penerangan kepada bukan Islam tentang kebaikan Islam,tetapi UMNOBN gagal menerangkan Islam kepada majoriti rakyat bukan Islam.

Masih terdapat pandangan Raja-Raja Melayu untuk orang Melayu,sedangkan semua rakyat Malaysia perlu mendapat perlindungan Raja-Raja Melayu. DYMM Raja-raja Melayu payung untuk rakyat.

Apabila timbul masalah dengan pimpinan bukan Melayu khususnya DAP,dituduh penghasut dan perkauman.Apa salah dipanggil mereka berbincang dan didakwah!Bukan sekadar untuk menghukum.

DAP pimpinan mereka sememangnya baru kenal Islam,UMNO sudah lama kenal Islam Hadhari. Itupun kini Islam hadhari dibakul sampahkan.Berapa bilion ringgit habis begitu sahaja untuk Islam Pak Lah.

-SisiBukit

0 comments