http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Pusat Pelacuran@UMNO Ubah Tektik Tarik Pelanggan

Posted by Love Perak | Saturday, August 15, 2009 | 1 comments »



Demi mencapai cita-cita dan memenuhi nafsu serakah, sebuah pusat pelacuran yang hampir muflis telah menukar tektik dalam memerangkap mangsa-mangsanya. Pusat pelacuran yang diasaskan sejak 52 tahun lalu dijangkakan akan ‘gulong-tikar’ dalam masa selewat-lewatnya 3 tahun lagi, demikian laporan yang dipetik sebagai berkata.



Adalah difahamkan hanya pelacur-pelacur tua berpenyakit dan dah nak mampos yang masih setia berkhidmat dengan pusat pelacuran dan sarang maksiat tersebut.



Seorang rakan kongsi pusat maksiat itu yang bertaraf Tong Sari telah mengeluarkan kenyataan berikut: Jentera pilihan raya BN Pulau Pinang menggunakan pendekatan “sentuhan peribadi” dengan mendekati dan bertemu sendiri pengundi semasa berkempen pilihan raya kecil DUN Permatang Pasir.



Pengerusi BN Pulau Pinang Tan Sri Dr Koh Tsu Koon berkata menerusi pendekatan itu, BN dapat mendengar pandangan selain memahami keperluan pengundi di kawasan itu.



“Kita akan ikut strategi seperti di Manik Urai, di mana kita buat pendekatan dari rumah ke rumah dan membuat perbincangan kelompok kecil untuk bertemu dan memahami keperluan pengundi,” katanya kepada wartawan.



Ini kes bahaya. Ini lebih bahaya daripada H1N1. Rakyat terutama di Permatang Pasir diingatkan agar menjauhkan diri apabila ada jantan miang atau betina sundal yang biasanya memakai tudung atau kain berwarna merah jambu cuba menghampiri. Sekiranya mereka pujuk rayu juga, tolong ludah tepat ke mukanya kerana mungkin mereka bukan orang tapi setan.



-KerajaanRakyat

1 comments

  1. Bikir Perak // August 20, 2009 at 2:08 PM  

    Mengapa Islam menyuruh di sebat 100Kali orang belum berkahwin yang berzina, dan merejam sehingga mati org yg sudah berkahwin yang berzina? Badan manusia akan mengeluarkan sel-sel darah putih atau antibiotik yg dapat melawan penyakit. Dan sel-sel ini terdapat di daerah tulang belakang, berdekatan dengan sum-sum tulang manusia. Lelaki yang belum berkahwin dia akan dapat mengeluarkan beribu-ribu sel ini, manakala lelaki yang sudah berkahwin hanya dapat menghasilkan 10 unit sel ini sehari, kerana antara sebabnya ialah kerana sel-sel lain akan hilang kerana perhubungan suami isteri.

    Jadi apabila lelaki yang belum berkahwin didapati salah kerana zina hendaklah disebat 100 kali. Ini adalah kerana apabila dia disebat di belakangnya, suatu amaran tentang kesakitan itu akan membuatkan penghasilan beribu sel antibiotik yang dapat melawan virus HIV jika ia ada di badannya, dengan itu dapatlah antibodi melawan virus HIV itu.