http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

UMNO bakal tertimbus Pasir

Posted by Love Perak | Tuesday, August 18, 2009 | 0 comments »

Kerja-kerja menjayakan kemenangan PAS di Permatang Pasir Insya-ALLAH berjaya. BN tiada modal apa untuk mengalahkan lawan mereka iaitu PAS melainkan dengan menyerang peribadi. Seperti mana Anwar Ibrahim diserang.

Inilah kehebatan dan kekuatan semangat pasukan di dalam PAS dan Pakatan umumnya. Kemenangan kita mempunyai beberapa sebab atas apa yang BN telah lakukan. Sebenarnya, apa jua kesalahan BN lakukan kepada rakyat, adalah menjadi keuntungan bagi Pakatan.

Masalahnya, BN sentiasa tersilap dan tidak habis dengan salahnya. Tidak mahu mendengar suara rakyat. Rakyat tak nak PPSMI, taknak ISA, dan pelbagai lagi, masih buat tak endah. Fikirnya, apabila hendak ada pilihanraya, jalan mesti tar baru, buka klinik, dan peri ziarah tanya khabar.

BN susah nak menang di kawasan ini. Inilah halangan bagi BN untuk tunjuk yang mereka konon sudah diterima rakyat. Berhempas pulas lah mereka. Bermain kotor? Harus dijauhkan.

Apabila BN kalah lagi, terkambuslah dan hilanglah semangat mereka. Dipercayai akan hilanglah kepercayaan rakyat kepada parti yang memerintah tatkala ini. Terkambuslah.

0 comments