http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

UMNO Terdesak! Ugut pecat jika tak sokong calon UMNO Pmtg Pasir!

Posted by Love Perak | Thursday, August 13, 2009 | 0 comments »

UMNO dilihat semakin terdesak menjelang pilihanraya kecil N11 Permatang Pasir Pulau Pinang apabila Bernama melaporkan pemimpin atau anggota parti yang terbukti mensabotaj jentera pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir akan dipecat keanggotaannya, kata Naib Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

Beliau memberi amaran itu bagi memastikan semua pihak memberikan sokongan padu kepada calon Barisan Nasional (BN) menjelang pilihan raya itu, 25 Ogos ini.

"Saya ingin tegaskan, mana-mana anggota atau pemimpin UMNO di Permatang Pauh atau di mana-mana tempat di Pulau Pinang yang sabotaj parti pada pilihan raya, kita beri tempoh 60 hari untuk memecat mereka. Saya tidak main-main dalam hal ini dan saya harap semua faham mesej ini," katanya kepada pemberita sebelum mengadakan pertemuan dengan ketua-ketua peti undi BN untuk pilihan raya kecil itu, di sini Rabu.

Katanya beliau tidak akan berkompromi dalam soal kesetiaan kepada parti.

Sehubungan itu, katanya, beliau akan memantau sendiri perjalanan jentera BN sepanjang tempoh kempen pilihan raya kecil itu diadakan.

0 comments