http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Esok pagi2 jom dengar DS Nizar berucap..!

Posted by Love Perak | Saturday, September 26, 2009 | 0 comments »

DS Nizar pemimpin yang selalu bertanya khabar rakyat,jikalau datang ke Parlimen Bukit Gantang.

Sebentar tadi ,bersama teman Pusat Khidmat,Sdr Bon dan Sdr Fadhil pergi beraya ke rumah rakan-rakan.Soalan cepu emas yang ditanya kepada penulis,bila dijangka bubar DUN Perak.Penulis menjawab jangkaan bulan November.Selanjutnya jumpa DS Nizar esok.

Mereka,meminta hujah.Kita memberi hujah,pertama UMNO kena panggil sidang DUN paling lewat 7 November.Sidang bajet kali ini jika dipanggil bersidang pasti tegang.ADUN Pakatan Rakyat sudah bersedia mempertahankan hak mereka sebagai kerajaan rakyat.

Bajet yang dikemukakan BN,bajet yang memerlukan sokongan DUN Perak.V.Sivakumar speaker sah menanti bicara tentu sah speaker pada 29 September.Ganesan, Speaker Haram,tidak akan mahu menanggung risiko.Dia pun tahu prinsip Mahatma Ghandi,bukan Zamri sahaja.

Untuk kestabilan politik Perak, kembalikan hak rakyat untuk menentu sah sesebuah kerajaan.Bajet 2010 mesti diluluskan DUN Perak,dengan kemungkinan sidang DUN Perak tegang,UMNO akan memohon perkenan Tuanku membubarkan DUN Perak.

Dengan kes DS Nizar hanya dibicara pada 5 November di Mahkamah Persekutuan,6 November Jumaat dan 7 November Sabtu.Kerajaan "caretaker" milik UMNO,BN akan guna agensi kerajaan semaksima boleh.Dan bulan November ,bulan paling sesuai untuk UMNO mengadakan Pilihanraya Negeri Perak.

Jadi esok,27 September bermula pukul 9.00 pagi-1.00 tengahari kita semua rakyat Malaysia boleh ke Rumah Terbuka Eidulfitri DS Nizar dan Pas Kawasan Bukit Gantang,untuk mendapat khabar baru dari mulut DS Nizar.Rumah Terbuka DS Nizar dan Pas Bukit Gantang bertempat di perkarangan Pusat Khidmat Ahli Parlimen,Tmn Matang Utama,tepi SMK Simpang.

Aturcara bermula pukul 9.00 pagi dan dijangkakan 9.20 pagi DS Nizar berucap untuk menyatakan Harapan Baru Rakyat Perak.


Sila datang,bawa keluarga,kita bertemu sesama rakyat menyatakan sokongan kepada perjuangan rakyat pimpinan DS Nizar.

Hidup Rakyat!Bubar DUN Perak!

sisi bukit

0 comments