http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Biawak Masuk Ke Dubur Saiful Bukhari?

Posted by Love Perak | Tuesday, November 24, 2009 | 1 comments »

Tiada bukti perubatan yang pasti bagi mencadangkan berlakunya penetrasi ke dalam dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan, inilah yang diberitahu di Mahkamah Tinggi di sini hari ini.

Pelik bin Ajaib. Bukti perubatan tiada. Habis tu yang si Saiful bahalol tu cakap dan hebahkan 1 Malaysia bahawa dubur dia kena saprah, siapa yang balun dubur busuk dia tu? Pelik Pelik!!

Ada sesiapa yang boleh tolong carikan bomoh, pawang atau tok dukun? Mungkin Bik Mama dah jumpa bomoh Kerala dia. Ini mesti bomoh Bik Mama yang sahkan dubur Saiful kena rodok. Ini mesti yang kote kontot punya kerja, maka tiada kesan. Tak kan biawak pulak yang masuk. Nak siasat senang, cari laki mana yang kena queen control..?? Bik Mama tau siapa kote kontot.

Tiada penetrasi, dakwaan liwat terhadap Anwar perlu dibatalkan

KUALA LUMPUR: Dakwaan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim berniat jahat dan tidak boleh diterima memandangkan ketiadaan penemuan perubatan berhubung penetrasi, Mahkamah Tinggi di sini diberitahu hari ini.

Peguam R Sivarasa, yang mewakili Anwar berkata bukanlah satu perkara baru bahawa untuk melakukan dakwaan liwat mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan, penetrasi merupakan perkara utama dan teras.

Beliau berkata dalam kes ini, tiada bukti perubatan yang pasti bagi mencadangkan berlaku penetrasi ke dalam dubur pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan. - Berita Harian

Kerajaan Rakyat

1 comments

  1. Unknown // November 24, 2009 at 1:38 PM  

    Parpukari punya kerja ni.