http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Mahathir : Lantiklah Aku...... | Nizar News

Posted by Love Perak | Friday, November 20, 2009 | 2 comments »

Anwar Ibrahim tak pandai ekonomi? Rasa2 Khalid Ibrahim dah tengok resume Anwar Ibrahim sebelum buta2 nak lantik jadi Penasihat Ekonomi.

Dah terang lagi disuluh spotlight, jika Mahathir cuba menafikan peranan yang dimainkan Anwar Ibrahim ketika dilantik sebagai Menteri Kewangan (siapa yang lantik?), Anwar Ibrahim juga adalah Pengarah Dana dan Penasihat Bank Islam terbesar dunia. Nah, ini juga boleh dijadikan sandaran untuk mengakui pengetahuan Anwar Ibrahim dalam bidang ekonomi selain dari selalu dipanggil untuk memberikan ceramah ekonomi di luar negara. Rasa2 orang luar sebagai parti ketiga boleh saja memberikan merit untuk ini.

Sebenarnya Mahathir cuba memberikan 'hint' kepada Najib untuk melantik dirinya sebagai penasihat pentadbiran Najib. Ini demi menjaga air mukanya yang dengan jelas cemburukan Anwar Ibrahim bekas anak didik kesayangannya.

Untuk Najib, tak salah menambah lagi seorang senator dalam pentadbiran 'kecil' itu!

Problem Dunia

2 comments

  1. Anonymous // November 21, 2009 at 5:23 AM  

    Mahathir tolonglah jangan haru birukan kehidupan rakyat cukup cukuplah dengan dana rakyat yang keluarga engkau telah kebas.Pergilah muhasabah diri dengan tragedi memali,kes isa orang yang belum tentu kesalahanya serta pelbagai lagi gejala rasuah dan sosial tatkala kamu megejar mimpi impian kamu dulu.Mahafiraun gelaran yang anda sandang adalah doa dari rakyat.Adakah kamu tidak terasa dan masih cacat kesederan SEKARANG INI tuhan kamu telah secara bijak menghukum kamu.

  2. Unknown // December 2, 2009 at 3:46 PM  

    Bank islam yg mane tu. Bank Islam Dubai ke?