http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

BTN - Batang Tak Naik

Posted by Love Perak | Monday, November 30, 2009 | 1 comments »

KUALA LUMPUR 28 Nov. Bekas Ketua Pengarah BTN, Datuk Kamarudin Kachar berkata, sepatutnya jika pembangkang yakin yang mereka kuat maka mereka tidak perlu menyerang BTN dengan tuduhan yang bukan-bukan.

Kata beliau, apa yang berlaku sekarang ini tidak lain hanyalah gelagat orang yang tidak mempunyai keyakinan untuk berhadapan kekuatan pihak lawan atau dalam erti kata lain tindakan orang pengecut.

''Orang pengecut yang menuduh bukan-bukan. Kalau kita kuat, buatlah kursus BTN sepanjang tahun pun, apa nak takut. Nampak ini tanda-tanda jelas yang mereka takutkan pengaruh politik merosot, jadi mula melatah tuduh tak tentu hala. - Utusan Malaysia

Kan dah cakap dah Batang Tak Naik (BTN) ni propaganda umno...!!

Apa ke hal Mat Kamarok ni nak backing umno kalau BATANG TAK NAIK bukan milik umno?

Kalau umno dah kuat buat apa nak pasang propaganda lagi? Kalau dah kuat kenapa takut sangat dengan pilihanraya Siputih? Siapa yang pengecut ni...?

"jika pembangkang yakin" - Tolong sikit...!!! Di Selangor siapa pembangkang...?? Lu demam ke Kamarok..??

Mengulas mengenai beberapa pegawai kanan BTN yang kini berada dalam pimpinan pakatan pembangkang, Kamaruddin yang juga Presiden Pertubuhan Pemikir Profesional Melayu Malaysia (PPPMM) berkata;

''Itulah, saya pun tak tahu apa penegasan mereka, macam rela membiarkan orang mengata diri sendiri. Ada antaranya pernah jadi timbalan saya, ada jadi pegawai saya macam Datuk Johari Abdul (Ahli Parlimen Sungai Petani)."

Presiden Pertubuhan Pemikir Profesional Melayu Malaysia???? Mak oi, presiden beb. pikir pakai kepala otak ke kepala bana??

Kerajaan Rakyat

1 comments

  1. Anonymous // November 30, 2009 at 7:12 AM  

    Cukup cukuplah pak kamarok ooi!!,kami dah lalui khursus btn tu.Orang sakit mental pun akan sedar pulih bangun melawan skema BARUA TUAN NEGARA ni,memang dah kemarok betui hang ni ya!