http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Pekong UMNO Sudah Pecah. Busuk dan Bernanah

Posted by Love Perak | Monday, November 30, 2009 | 0 comments »

KUALA LUMPUR: Kabinet bersetuju merombak semula kurikulum Biro Tata Negara (BTN) supaya lebih inklusif dan tidak membelah bahagikan rakyat negara ini mengikut kaum sejajar dengan konsep 1Malaysia.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz, berkata perkara itu diputuskan dalam mesyuarat Kabinet beberapa minggu lalu dalam usaha memastikan kursus BTN tidak tertumpu kepada satu kaum sahaja.

"Pada saya, kurikulum yang ada tidak selaras dengan apa yang Perdana Menteri mahukan dan jika kita bercakap berhubung integrasi kaum, tidak boleh hanya satu kaum yang menghadiri kursus itu, sebaliknya kaum lain juga dijemput," katanya di lobi Parlimen, hari ini. - Berita Harian

Padan muka... Tembelang dan pekong sudah pecah. Dulu kata Batang Tak Naik ok. Dulu kata ia selaras dengan 1 Malaysia. Dulu kata BTN bukan perkauman. Nak rombak buat apa pulak. Dulu beruk ini cakap BTN tidak mempunyai niat yang jahat. Nak rombak pulak... Sudah biul ke? Sekajap kata bagus, sekejap nak rombak. Kasi hapus teruslah..!!!

Kerajaan Rakyat

0 comments