http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Gempar ! - Zambry kena hambat lagi...

Posted by Love Perak | Tuesday, August 18, 2009 | 1 comments »

Petikan dibawah ni diambil dari utusan, jadi fikir-fikirkanlah sendiri beritanya. Yang nyata, rakyat Perak dah menyampah kat MB Haram 'J'. Itu hari lu bikin kecoh bawa 'samseng' masuk dewan tarik dewan 'speaker' dgn 'microphone'nya sekali, kena kurung pulak tu. Skang kena kat lu pulak. MB gua dah pesan kalau tak bubar dun selewat2nya september ni.....lihat dan tunggu lah.

Kat bawah ni dan dlm tv lu cakap lu bukan pengecut, hahahaha......kalau bukan pengecut, dah lama lu bubarkan dun Perak baru lu boleh kata lu bukan pengecut!! Oh ya, mungkin 'telur lu yang kecut kut'. Tu pasal lu perkudakan brader sunny gua yang dah hilang arah Islamnya lebih ke melayu..........

Korang baca je la utusan melayuuuuuu.......... -OM

'Usah guna cara samseng halang saya berkhidmat'
IPOH 17 Ogos - Menteri Besar, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir memberi amaran keras kepada pakatan pembangkang supaya tidak menggunakan cara samseng untuk menghalang beliau menjalankan tugas terhadap rakyat.

''Saya beri amaran keras jangan halang saya berkhidmat dengan cara (guna samseng) ini. Saya datang untuk beri perkhidmatan kepada rakyat.

''Jangan ingat saya takut atau seorang pengecut. Bagi mengelakkan kejadian tidak diingini, saya sebenarnya telah dinasihatkan oleh pasukan keselamatan supaya tidak hadir pada majlis itu," katanya.

Bagaimanapun, beliau yang telah berada di Taiping ketika itu terpaksa mewakilkan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kamunting, Mohd. Zahir Abdul Khalid selepas dinasihatkan oleh polis supaya tidak hadir pada program itu.

Ia ekoran tindakan kira-kira 20 penyokong pembangkang (betoi ke 20??)dari DAP yang diketuai Ahli Parlimen Taiping, Nga Kor Ming; ADUN Aulong, Yew Tian Hoe dan ADUN Pokok Assam, Yee Seu Kai merancang membuat kecoh di Dewan MPT tersebut.

Keadaan tersebut benar-benar berlaku apabila Kor Ming bersama penyokongnya bertindak keluar dewan ketika majlis sedang berlangsung dan cuba menimbulkan kekecohan dengan membawa kain rentang bertulis 'MB haram, malu! malu! malu!'

Sumber : utusan online

OM : Lu pun samseng, eloklah kena dgn 'samseng?!?!', samseng mana ada takut, bukan pengecut macam lu....lu ni pengecut tapi samseng, adoiyaaa......zambry...zambry...zambry. Ituhari, lu dah kena halau dengan tuan tanah di Lekir, di batu gajah pun sama, kat Ipoh lu kena 'booooo', lu 'tazkirah sepatah dua kata' pun polis pakat jaga keliling masjid, esok lusa tak tahu la apa nak kena kat lu lagi ni. Bubar je dun, baru orang kata lu berani bukan pengecut, bukan main rampas macam SAMSENG!! Lu samseng dan pengecut!! Gua tak fahammmmmm.........

-Otai Manjung

1 comments

  1. vengai // August 18, 2009 at 9:28 PM  

    Dia mana ada telur.Telur dia kat tangan tiga ekor katak tu.Kalau dia bubar dun habislah dia, Tak dapat buat mansion macam Toyol. Lepas dia sebat dan simpan Cukup punyai duit cukai, konisyen kontrak dan segala kerabat kroni dari keralanya penuh kocek untuk tujuh keturunan , baru dia akan bubar dun.Itu pun Kalau dibenar betina gemok kat PJ.