http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Mossad Hamidi Merepek Lagi....

Posted by Love Perak | Saturday, August 22, 2009 | 0 comments »

Malaysiakini melaporkan bahawa Zahid ‘Mossad’ Hamidi berkata masalah pecah amanah Rohaizat adalah masalah peribadi. Katanya lagi, ameno tidak pernah menyerang individu, dan tidak akan menyerang individu.



Mossad Hamidi berkata ameno hanya menggunakan isu untuk kelebihan berkempen, dan tidak menyerang individu.



Inilah masalah orang ameno. Bohong. Bohong. Bohong. Tipu. Tipu. Tipu! Bodohkan Melayu, bodohkan rakyat, sebab ameno rasa kita ni masih bodoh macam mereka harapkan.



Pertama, PR juga mainkan isu, dan tidak menyerang karekter Rohaizat. Apa isunya? Isunya ialah ameno letak calon yang pecah amanah, menunjukkan ameno tidak pernah mengambil peduli sensitiviti dan kehendak rakyat yang inginkan perubahan ke arah Malaysia yang lebih baik! Itu isunya! Susulan dari isu itu, PR kemukakan bukti bahawa Rohaizat adalah calon yang korup untuk membuktikan kepada rakyat. Bukti ini bukti bertulis yang tidak boleh disanggah. Bukan hear say nakal sekadar ambik gambar letupan meriam dan borak2 dengan Wolfowitz.



Kedua, sejak bila Ameno tidak menyerang peribadi? Menuduh orang pengkhianat TANPA sebarang bukti itu bukan serangan peribadi? Memutarbelit kenyataan Nik Aziz itu bukan serangan peribadi?



Membodohkan rakyat Malaysia bukan serangan peribadi?



Zahid ‘mossad’ Hamidi adalah manusia yang paling angkuh, dan tidak keterlaluan kalau aku katakan ‘bodoh sombong’. Kamu mengajar semua orang membenci Anwar Ibrahim dengan menuduhnya pengkhianat tanpa sebarang bukti jelas, hanya berdasarkan hear say nakal, dan Wolfowitz basi, dan kamu mengatakan ianya masalah peribadi bila calon ameno yang bertanding di PRK Permatang Pasir yang telah dibuktikan korupnya, yang telah terbukti kelentongnya utk mengekalkan dia sebagai calon!



Memang Israel kaki pembelit, putaq alam, dan pembodoh dunia. Mungkin itu kot yang diajar kepada Mossad Hamidi semasa pertemuan mereka di Perancis bulan lepas.



Talk about character assasination konon. Piiigidah!

-JahilGoBlog

0 comments