http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

One Malaysia - Pertubuhan Jahiliyyah

Posted by Love Perak | Friday, October 30, 2009 | 0 comments »

One Malaysia diilhamkan oleh seorang yang didakwa terkait secara langsung dengan kes pembunuhan wanita Monggolia yang sehingga ke hari ini masih bebas melakukan apa sahaja mengikut hawa nafsunya kerena dia berkuasa.

One Malaysia juga telah dipatuhi dasarnya oleh sekumpulan iblis berwajah manusia yang bernaung di bawah kekuasaan rakus sebuah pertubuhan yang mendasari fahaman jahiliyyah.

Membunuh dan mengangkat iblis sebagai ketua adalah sebahagian daripada amalan biasa dalam fahaman jahiliyyah. Maka itu, bila Altantuyah Shariibuu dibom dia tidak merasa bersalah. Bukan kerana dia tidak bersalah tetapi kerana dia mengelak untuk dibicarakan lantaran kuasa yang dia ada.

Kalau amalan membunuh telah dibudayakan; Altantuya, Kes Memali, Kugan, Teoh adalah beberapa sejarah yang membuktikan berlakunya pembunuhan kejam oleh Rejim Iblis.

Mereka yang tidak bersalah dengan segaja di bunuh, apalah sangat melakukan pembunuhan tidak langsung untuk memboloskan ribuan, jutaan malah ratusan juta WANG RAKYAT kepada kroni mereka melalui pengagihan tender-tender projek. Bangunan retak dan runtuh bukan perkara asing lagi; Staduim di Tereangganu, Sekolah di merata tempat, Hospital di Johor dan Selayang, Kolej di Batu Pahat, berpuluh jambatan dan jejatas serta projek PLKN adalah antara projek membunuh yang berakibat daripada kerakusan Rejim Iblis untuk menyalurkan WANG RAKYAT kepada kaum keluarga dan kroni mereka.

Pendakwaan Dusta dan Pengakuan Palsu juga adalah budaya fahaman jahiliyyah. Maka itu menawarkan jutaan ringgit kepada mana-mana iblis berwajah manusia untuk mengaku dirinya diliwat juga menjadi perkara biasa dalam gagasan One Malaysia. Apalah khabarnya syaitan yang diliwat. Mungkin sudah bernanah bontotnya.

Apabila sesuatu kumpulan itu dipenuhi oleh Iblis dan Syaitan yang mendewakan budaya merakus dan merompak, membunuh dan menfitnah, maka terpikatlah Jin, Jembalang dan Langsui yang selama ini bertopengkan manusia. Jembalang dan Langsui ini hidupnya dengan memeras keringat orang lain kerana sifat pemalasnya. - ADUN Pelabuhan Klang Badrul Hisham Abdullah meninggalkan parti Keadilan.

Alhamdulillah, syaitan yang selama ini bertopengkan manusia telah pulang ke lubuk jahanamnya.

Kerajaan Rakyat

0 comments