http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Terkini mengenai DUN Perak - Nizar News

Posted by Love Perak | Saturday, October 24, 2009 | 3 comments »

Dari sedikit info dalaman yang aku dengar, gerombolan tengah plan cantik2 tarikh bubar dun, tarikh penamaan calon dan tarikh mengundi. Gerombolan juga sedang memikirkan calon2 terbaik yang akan diletakkan untuk berhadapan dengan calon PR yang berwibawa.


Dengar cerita, nama Osman Jailu, Jamaluddin dan Hee Yit Fong takdak. Hahaha!! kesian kat hangpa. apa nak jadi lepas ni. DUN memang akan dibubarkan! itu pasti! cuma tarikh nya saja kita taktau lagi bila, ada yang kata november, ada yang kata disember.

Dalam masa sekarang ni jugak PR perak akan terus dikutuk dan dihina untuk menaikkan moral mereka. Sidang 28hb ni juga akan digunakan untuk memalukan PR.

p/s : semalam nak pi jumpa adun bn kawasan aku, nak korek cerita terbaru. tanya punya tanya kat orang dekat2 situ ramai kata "ah, kami tak ambik tau pasai bn". pi cari sendiri. depa ingat aku orang kuat bn kot. Hahaha.

3 comments

  1. CHAIRMAN KAGA // October 24, 2009 at 11:58 AM  

    HE HE HE
    NAK CARI ORANG KUAT BN SENANG KO
    CARILAH NAMA SIANU DALAM LAPORAN AUDIT TAHUNAN. PASTI BERLAMBAK NAMA MEREKA KAT SANA

  2. hafizzuddin // October 24, 2009 at 12:30 PM  

    Rayuan Rakyat Yg Cintakan Demokrasi:

    Jika benar apa yg dikhabarkan, adalah dinasihatkan kpd 4 malaun termasuk Nasarudin kembalilah ke pangkal jln dengan mengistiharkan perletakan jwtn sebelum DUN bersidang atau dibubarkan krna ini lebih bermaruah. BN hanya mempergunakan kamu sahaja.

    Wahai Jamal, Osman dn Hee, kamu masih ada lg kesempatan untuk mengembalikan maruah kamu, inilah masanya kamu membalas jasa rakyat yg memilih kamu.

    Jika DUN telah dibubarkan maka tertutuplah peluang kamu kerana BN akan menghumban kamu ke lubang najis.

    Jika benar mereka menghina, mengugut atau menganiayai kamu, katakan kepada gerombolan2 ini kamu masih ada maruah. Rakyat masih memberi peluang terakhir kamu menebus kesalahan.

    Kepada Nasarudin juga ini pula peluang ke dua kamu utk membuktikan bahawa kamu sebenarnya telah dipaksa, diugut bagi memenuhi kehendak jahat BN.

  3. hafizzuddin // October 24, 2009 at 12:35 PM  
    This comment has been removed by the author.