http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

MAKSIAT IKUT PERANGAI PEMIMPIN

Posted by Love Perak | Saturday, July 10, 2010 | 0 comments »

Taman Cempaka : Ketua PAS Cawangan Taman Cempaka, Haji Abdullah Ahmad berkata masalah sosial, maksiat, rasuah dan sebagainya yang berlaku sekarang adalah disebabkan sebahagian besar pemimpin hari ini yang turut sama terjebak kegiatan maksiat tersebut.

"Bagaimana acuan, begitulah kuihnya! kalau pemimpin dah tak betul, rakyat akan menerima tempiasnya. Maksiat kianberleluasa..... bunoh, rogol, buang bayi, rasuah, menipu".

" BegitulahMelaka, negeri bersejarah yang telahpun diiktiraf dan diisytiharkansebagai Bandaraya Warisan Dunia! sungguh gah pemimpin negeri Melaka mendapat pengiktirafan tersebut. Gah Di mata dunia, tetapi amat hina disisi Allah S.W.T" ujar Haji Abdullah.

Beliau berkata itulah sebabnya PAS menentang BN yang tidak serius dan gagal menangani permasalahan yang berlaku sekarang.

Malah menurutnya kerajaan yang ada hari ini turut sama menggalakkan kegiatan maksiat dan tidak berusaha menutup punca-punca maksiat seperti rumah pelacuran, kelab malam, rumah urut dan lain-lain.

Beliau berkata demikian dalam satu kenyataan ringkas yang dipetik dari blog pemudabukitkatil.

"Kita tentang mereka , kita nak perbetulkan melalui Pakatan Rakyat".

"Sememangnya cabarannya amat besar untuk kita menongkah arus. Hanya dengan tekad dan semangat yang kental serta keyakinan yang padu di atas pertolongan Allah sahaja kita akan dapat merobah keadaan" tambah Haji Abdullah yang juga merupakan AJK PAS Kawasan Bukit Katil.

Haji Abdullah dengan sinis berkata segala-galanya bermula di sini.

"Semua ada di sini, segala-galanya bermula disini" kata Haji Abdullah dengan sinis.

0 comments