http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Pawagam Pertama Khas Buat Wakil Rakyat

Posted by Love Perak | Thursday, July 08, 2010 | | 0 comments »

oleh : kerajaan rakyat

Parlimen Malaysia selayaknya menjadi pawagam untuk para Menteri dan Speaker Dewan Rakyat melakonkan agenda sundal yang mencela dan menghina kedaulatan undang-undang negara. Lebih malang lagi apabila para raja dan sultan termasuk Yang Dipertuan Agong langsung tidak dapat menegur segala kesialan yang diamalkan olih pemimpin UMNO/BN.

Saya telah mengulasnya semalam:
Persoalannya sekarang beranikah Speaker Dewan Rakyat menerima usul tersebut untuk dibahaskan?... Speaker akan tanya Najib... Najib akan tanya Rosmah dan Rosmah kata .... Tidak!!!..... Speaker... lu kena pilih .... nak luluskan usul atau nak C4..??
Hari ini ternyata ianya benar apabila usul ahli parlimen DAP dari Bakri, Er Teck Hwa untuk membahaskan kenyataan peguam Americk Sidhu bahawa penyiasat persendirian, P Balasubramaniam mendakwa segala kos sara hidupnya di kota London dibayar oleh seorang usahawan permaidani, Deepak Jaikishan atas suruhan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor - ditolak.

Bila rakyat luahkan kemarahan, nantinya.... rakyat akan di ISA kan dengan seribu satu alasan haprak yang bakal direkacipta olih harami UMNO yang telah hamis pemikiran mereka lantaran menegok dan menelan air kencing iblis zionist. Lebih dahsyat lagi apabila iblis-iblis ini disokong dan dijunjung olih kepla malaun Musa Hasan dan sedara kembangnya Gani Petail...
Peringatan buat para harami iblis berbangsa UMNO....
Walau kaki rakyat dirantai .... Tangan akan tetap berlari..!!!
Sekali tekad kami untuk melawan... Kami tetap akan LAWAN..!!!

0 comments