http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

1Malaysia - Agenda Menipu Melayu!

Posted by Love Perak | Tuesday, June 30, 2009 | 0 comments »



Konsep 1Malaysia yang dicetuskan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak adalah satu idea untuk menipu Bangsa Melayu.


Bila tiba musim perhimpunan UMNO, maka pertualang bangsa dari bani umno akan mengeluarkan keris sundal berpuaka laknat menghunus kearah Cina dan India. Niat dalam lakonannya hanyalah untuk meraih simpati dan perhatian bangsa Melayu. Ini satu perbuatan tidak bertanggungjawab yang menjadi amalan pertualang bangsa dari bani umno, parti yang telah menjahanamkan Melayu dan Islam.


Pertubuhan pukida yang telah digula-gulakan oleh umno serta-merta menjadi bacul bila yang menghina dan merampas hak Melayu dilakukan oleh parti puaka, umno!!!


Kepada seluruh rakyat yang cintakan kepada perjuangan yang telus dan ikhlas demi agama dan negara sekarang adalah masa yang amat sesuai untuk menghebahkan kepada seluruh masyarakat Melayu (terutama di kawasan luar bandar) betapa penipuan dan pendustaan telah dilakukan oleh umno demi meneruskan penguasaan mereka terhadap pentadbiran negara semata-mata untuk merakus khazanah negara dan bangsa Melayu.


Retorik “Ketuanan Melayu” adalah umpan untuk menipu Melayu dan rakyat terbanyak.


Rakyat mesti berjihad - Berjihad untuk hapuskan UMNO.


Rakyat hidup melarat, pemimpin umno bergaya hebat.

0 comments