http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Lawak Ramadhan Oleh Najib!!

Posted by Love Perak | Thursday, September 10, 2009 | 1 comments »

SIK 10 Sept. — Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, UMNO adalah sebuah parti Islam yang sebenar walaupun ia tidak menggunakan label Islam dalam membela dan merancang pembangunan umat Islam dan negara ini.



Katanya, UMNO sememangnya membela dan menaikkan taraf hidup umat Islam dengan membasmi kemiskinan menerusi pelbagai program kerajaan terutamanya menerusi rancangan Felda.



“Dalam Islam, kemiskinan itu menghampiri kekufuran dan UMNO sejak 53 tahun yang lepas berusaha membasmi kemiskinan di kalangan umat Islam dengan membuka tanah rancangan Felda dan adakah ini bukan tuntutan Islam?,” kata beliau ketika menghadiri majlis Rahmat Ramadan di Felda Teloi Timur di sini hari ini.



kahkahkah..isteri rosmah ni buat lawak... setakat basmi kemiskinan DAP pun buat...apa la.... rasuah tu apa? bunuh altantuya tu apa? kebas duit rakyat tu apa? komisen juta2 tu apa? islam ke tu....adoi sesat habis 1Malaysia....

1 comments

  1. anakpahang // September 10, 2009 at 11:07 PM  

    Salam.

    Setelah terdesak Najib kini mencari indentiti baru iaitu bercakap bagai ustaz berceramah di dalam surau-surau dan di masjid-masjid.

    Wahai Najib! Islam tidak mendahuluksn ekonomi,ketenteraan tetapi ajaran Islam sebenar mendahulukan aqidah umat!

    Pemantapan aqidahlah yang menjadikan kemajuan yang dicapai akan mendapat rahmat dan petunjuk Allah swt.

    Adakah felda yang dibanggakan oleh beliau kerana ia adalah warisan ayahanda beliau itu lambang kemajuan ekonomi Islam yang sebenar?

    Jika benar mengapa ada unsur-unsur penindasan terhadap peneroka-peneroka?

    Adakah hanya beberapa imbuhan yang diberikan kepada peneroke sudah menggambarkan beliau pejuang ekonomi Islam seperti mana beliau dakwa?

    Penanaman semula sawit atau getah di felda membolehkan peneroka mendapat sara hidup kira-kira RM1500.00 sebulan.Daripada desas desus peneroka menyatakan bahawa mereka sepatutnya mendapat kira-kira antara RM3,000 sehingga RM3,500. Jika benar perkara berkenaan, ke mana wang tersebut dilarikan?

    Ini adalah dapatan daripada perbualan dengan peneroka-peneroka di beberapa buah felda.

    Ekonomi Islam apa yang Najib buat? Penuh dengan unsur penindasan dan putarbelit.TANGAN KANAN MENGHULUR MADU TANGAN KIRI MEMBAWA RACUN.

    Hentikanlah cakap pura-pura tersebut , rakyat dah sedar permainan politik jijik UMNOBN.