http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Zambry Kata Pembangkang Burung Unta...kah kah kah

Posted by Love Perak | Monday, September 28, 2009 | 0 comments »

Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir pelik dengan sikap pemimpin pembangkang yang tidak henti-henti membuat kenyataan menafikan mereka terlibat dengan beberapa tindakan provokatif termasuk perbuatan menconteng dan menyimbah cat pada gambar Menteri Besar itu baru-baru ini.


Zambry berkata, apa yang berlaku menunjukkan ada yang tidak kena membabitkan pemimpin-pemimpin pembangkang tersebut.



''Saya tidak tahu mengapa mereka (pemimpin pembangkang) beria-ia membuat penafian demi penafian mengatakan mereka tidak melakukannya.



''Saya tidak pernah tuduh sesiapa. Tetapi agak pelik juga pada masa mereka buat penafian, wajah saya disimbah cat," katanya kepada pemberita pada majlis sambutan Hari Raya Aidilfitri UMNO Bahagian Parit di sini hari ini.



Sambil menyifatkan sikap pembangkang umpama burung unta yang berusaha menyorokkan mukanya tetapi tidak sedar bahagian belakang tetap boleh dilihat, kata Zambry, beliau kesal jika tanggapan itu benar-benar berlaku.



''Isunya bukan sekadar conteng atau simbah cat, ada ketua bahagian (UMNO) memaklumkan pada saya, kain-kain rentang yang dipasang untuk mengucapkan selamat menyambut Ramadan dan Hari Raya Aidilfitri telah ditarik.



''Seperti ada pasukan khas yang dipertanggungjawabkan untuk melakukan kerja-kerja ini. Hari ini kita pasang, esok hilang," jelas beliau lagi.



kah kah kah..taktau nak kata apa dah...dah memang orang benci kat zambry..nak buat macamana..entah2 geng umno yang simbah cat...kata pembangkang pulak...




Oit..dulu time gambar nizar kene simbah dekat prk bukit gantang sapa pulak buat??? tengok gambar kat bawah ni!!!!!!!!



http://profabdullah1.files.wordpress.com/2009/04/catnizar1.jpg


Ape Kes??

0 comments