http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Kerajaan Baru Pakatan Rakyat - Nizar News

Posted by Love Perak | Wednesday, September 16, 2009 | 1 comments »


TIGA ketua parti yang bergabung terdiri Mizuho Fukushima (kiri) Ketua Parti Sosial Demokratik (SDP) bersama Perdana Menteri yang baru, Yukio Hatoyama (tengah) dari Parti Demokratik Jepun (DPJ) dan Shizuka Kamei, Ketua Parti Baru Rakyat (PNP) bagi membentuk pakatan kerajaan baru Jepun, hari ini. - Foto AFP

Sabda Dr. Mahathir:
BN hanya boleh diselamatkan oleh prestasi lemah pembangkang.

"Tetapi, jika prestasi kerajaan BN dan parti-parti di dalamnya gagal meyakinkan, para pengundi yang kecewa mungkin akan melakukan apa yang telah dilakukan para pengundi Jepun - menyingkirkan parti yang mereka sokong sejak lebih dari separuh abad," kata Dr Mahathir.

Tsunami revolusi pilihan raya di Jepun 30 Ogos lalu menyaksikan kemenangan Parti Demokratik Jepun (DPJ) menyingkirkan pemerintahan Parti Liberal Demokratik (LDP) di negara itu sejak Perang Dunia Kedua. (link)

Akan tercapaikah hasrat hati suatu hari nanti untuk melihat Tuan Guru Haji Hadi tersenyum diapit Datuk Seri Anwar yang turut menggenggam erat tangan Sdr Lim Kit Siang, bersatu membentuk kerajaan Pusat dibawah Pakatan Rakyat nanti. Jawapannya ada pada semua pendokong pendokong gigih Pakatan Rakyat.. ayuh.. suara rakyat suara keramat.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh2HXwe7BxxQTEz11e9RCrTHHdZoQVDPB_KJuh8cTApWHFJBQSabqE23EGN7M6vWlKltNeK87TI-R262rCV-V-ES6tGJbjA2XUHvp8z5w6KinEUw-tgI__IklPqzlTiX0hsiaEGyEoUY-w/s400/Gmbr4.png

1 comments

  1. ISA // September 17, 2009 at 12:27 AM  

    Tak mustahil, PRU-13 Malaysia bakal ada Kerajaan Baru.

    Aku ugut UBN RM40juta untuk satu undi kalau nak menang... terkencing UBN nak bayar.

    Lastly UBN surrender... bagi kemenangan pada PR... ha..ha..ha...

    Selamat Hari Raya Bro....