http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

RBF Penipu Alam, Satu pun jangkaannya tidak menjadi

Posted by Love Perak | Monday, September 14, 2009 | 0 comments »

Seperti di jangka, Hari ini 14 september seperti yang dimaklumkan RBF, ada 3 lagi adun Selangor yang sepatutnya melompat pada hari ini. TETAPI... Malangnya... rancangan pemikiran budak tadika RBF, jangankan kata tak jadi, tanda2 nak jadi pun tidak ada. Yang ada hanyalah ura2 RBF. Itupun HANYA blog RBF sahaja yang mengeluarkan berita palsu tu. Tidak ada blog2 UMNO yang lain menulis pasal ini.

Siapa RBF ini sehingga dia mampu dengan penuh yakin menulis cerita ini?? Korang boleh bayangkan sendiri BETAPA HEBATNYA RBF. wakaka... mungkin hanya berjaya didalam mimpinya sahaja. ape pun syabas RBF, kerna sudi membuat kami penyokong2 PR gelak ketawa melihat posting blog ko.. ape pun, aku nak ingatkan ko, JANGANLAH MENAMBAHKAN LAGI CERITA PENCACAI2 UMNO YANG SEMAKIN MERENG DARI HARI KE HARI. Cukuplah dengan ape yang terserlah sekarang.

Riwayat UMNO semakin ke penghujung.. Dengan pemimpin, ahli dan penyokong.. semakin xtau nak wat ape menjelang pengkebumian UMNO 2012 ini. Diharapkan sebelum korang semua terlambat dan dimalukan pada PRU-13 ni, Korang serahlah kuasa secara sukarela.. supaya malu kalah tu kurang sikit banding dengan kalah ditolak rakyat pada PRU-13 ni. adios...

LovePerak : UMNO dah kalut tarikh pengkebumian mereka semakin hampir....jeng jeng jeng

0 comments