http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Rumah Terbuka Aidilfitri Hj Nizar...Jom kita turun ramai2...

Posted by Love Perak | Monday, September 14, 2009 | 0 comments »

Rumah terbuka Ahli Parlimen Bukit Gantang dan Pas Kawasan Bukit Gantang akan berlangsung pada 27 September 2009 bersamaan 8 Syawal 1430.

Menurut Yang Dipertua Pas Kawasan Bukit Gantang Ustaz Mohd Nordin Jaafar,ini merupakan kali kedua Pas Kawasan mengadakan Rumah Terbuka bersama Ahli Parlimen.

"Dahulu kita mengadakan Rumah Terbuka Aidil Fitri bersama Allahyarham Hj Roslan Shaharum"kata Ustaz Nordin."Kita buat di Dataran Changkat Jering"jelas Ustaz Nordin Jaafar.

"Kehadiran pada masa itu dianggarkan 3,000 orang"ujar Ustaz Nordin."Kita buat di Dun Changkat Jering"kata Ustaz Nordin lagi.

"Pada tahun ini kita adakan Rumah Terbuka di Pusat Khidmat Ahli Parlimen,Taman Matang Utama,Jln Simpang-Matang,dalam Dun Kuala Sapetang"tambah Ustaz Nordin lagi.

"Rumah Terbuka akan berlangsung bermula pada pukul 9 pagi sehingga 1 tengahari,pada 27 September ,hari Ahad"kata Ustaz Nordin.

Sehubungan dengan itu Ustaz Nordin Jaafar mewakili Pas Kawasan Bukit Gantang menjemput rakyat Parlimen Bukit Gantang dan kawasan sekitar ,ke Majlis Rumah Terbuka Aidil Fitri Ahli Parlimen dan Pas Kawasan.

Para dermawan yang ingin menyumbang menjayakan rumah terbuka boleh menghubungi Setiausaha Pas Kawasan Bukit Gantang,Sdr Fadhil Idris 05-8483950.

0 comments