http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Barua Harami Pornstar Menghina Hukum Islam!

Posted by Love Perak | Friday, January 21, 2011 | 2 comments »

Oleh: WFAUZDIN NS

BENARKAH `pelakon lucah' ini menghina hukum Islam sewaktu berkempen di Tenang? Kata Chua Soi Lek sepertimana yang telah dilaporkan oleh Malaysiakini, " Normala will not come here to a Chinese temple, she doesn't even shake hands with the people. I have received complaints about this. She is like Anwar Ibrahim's wife. She wears gloves when she shakes hands. If you can accept this kind of Islamic value, go ahead and vote for PAS,"

Terjemahan lebih kurang begini “ Normala (calon PAS) tidak akan datang ke kuil ini, dia tidak akan berjabat tangan dengan orang ramai. Saya telah menerima aduan tentang perkara ini, Dia seperti isteri Anwar Ibrahim.. Dia memakai sarung tangan jika hendak berjabat tangan, jika anda semua boleh menerima nilai-nilai Islam sebegini, teruskan dan undilah PAS.” Sepenuhnya sila baca di SINI.

Begitu sekali pandangan seorang Presiden MCA terhadap hukum Islam? Mana suara yang selalu terpekik terlolong menyalak bagai anjing yang kununnya hebat sangat membela Islam? Mana PERKASA? PEWARIS? PEKIDA ? Pemuda Umno? Di mana suara Jamil Khir? Harussani ? Bisu semuakah? Atau, kerana `pelakon lucah' itu pemimpin Komponen Bn?

Kerusi Dun Tenang kamu kata kamu boleh menang dengan mudah. Muhyiddin kata mahu tambah majoriti berlipat kali ganda sehingga mencapai 5000 majoriti. Tetapi, mengapa setara ini kamu benarkan pemimpin kurang ajar ini berkempen? 

Saya tidak tahu lah jika pengundi-pengundi Islam di Tenang khususnya masih lagi memberi undi kepada puak-puak ini. Nampak sangat mereka gilakan habuan dunia sehingga sanggup bersekongkol dengan pemimpin seperti ini. Kalau benarlah seperti yang dilaporkan oleh berita tersebut, pemimpin ini patut diludah mukanya./wfauzdin.blogspot.com

2 comments

  1. ngok gila.. // January 21, 2011 at 8:47 PM  

    bro lu cakap apee..lantak lee dia nak cakap apee pun dia bukan pembangkang..masalahnye kalau pembangkang buat tak boleh..lu paham keee..kalau dorang buat lantak lee..kalau pembangkang lalu depan masjid pun dah kira hina islam..luu paham kee broo..ini negara kita orang punyee..mak bapak kite orang dah wasiat kat kite orang..lu tengoklah sape PM, lepas ni sapee..semua dah wasiat dah.pemimpin malaysia dari dulu semua dari keturunan sama..luu pahammm kee broo apa itu wasiat...

  2. Anonymous // January 22, 2011 at 1:01 PM  

    apo nak di kato

    chua kong kek katakan...


    kalau bolih dia nak jumpa semua ah moi . one to one. dalam suasana dia
    berbogel dan dia suka membontot-

    buttfuck 1 malaysia pun bolih

    wak

There was an error in this gadget