http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

DR M : PAK LAH HAPUSKAN LEGASI SAYA

Posted by Love Perak | Thursday, June 04, 2009 | 0 comments »

Tun Dr Mahathir Mohamad baru-baru ini menyampaikan satu ucapan dalam satu majlis Bloggers Universe Malaysia yang dihadiri oleh kebanyakannya para blogger.

Agak menarik juga ungkapan Dr Mahathir di majlis tersebut. Antaranya:

* Penapisan berita dalam akhbar tempatan semakin teruk selepas saya meletakkan jawatan akhir 2003. Tetapi ianya lebih menarik kerana adanya seorang "supremo" (juru tapis). - Dr Mahathir merujuk kepada Kalimullah Maseerul Hassan yang ketika itu menerajui New Straits Times Press.

** Tun Abdullah Ahmad Badawi bersungguh-sungguh untuk menghapuskan dan memadamkan legasi saya.

*** Saya ingin membuat pengakuan bahawa saya sudah tidak lagi membaca New Straits Times.

0 comments