http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Osman Jailu penipu, pengkhianat Rakyat!!

Posted by Love Perak | Friday, October 23, 2009 | 0 comments »

Osman Jailu mendapat peruntukan sejuta ringgit untuk DUN Changkat Jering.Dahulu Osman wakil rakyat PR mendapat peruntukan exco dan wakil rakyat berjumlah 450 ribu ringgit.

Pengundi dan rakyat tahu siapa yang bolot duit rakyat sejuta itu.Jikalau kita pergi keseluruhan DUN Changkat Jering,kita boleh melihat Osman bukannya buat kerja.

Kita pergi Pasar Taman Kaya, tandas tidak terurus.Jalan di Taman Indah-Taman Damai rosak.Banjir kilat masih berlaku di Kampung Pauh.

Mereka yang terlibat banjir kilat pada 17 Julai 2008,masih tidak terbela.Penduduk berjumlah 44 keluarga masih menunggu Osman mengotakan janji .

Dalam dialog di Dewan Taman Kuning Sari 20 Julai 2009, Osman berjanji akan membantu rakyat yang terlibat dengan banjir.Osman dengan yakin berjanji membantu mereka.

Dulu menjadi exco,kini dibiayai UMNO Osman gagal membela rakyat.Osman bukan boleh dipercayaai.Jikalau semasa exco PR beliau gagal untuk bersolat di 9 masjid di DUN Changkat Jering,inikan pula sewaktu menjadi wakil lompat.

Mengikut orang kuat beliau Ketua Kampung Larut Ulu, Tajei Husein, Osman sibuk selalu ke luar negeri.Kalau ada masa Osman akan berjumpa pengundi.

Mengikut Tajei lagi semasa program jamuan raya Osman baru-baru ini,yang hadir mereka yang menerima dermasiswa rakyat ,satu program kerajaan PR membantu rakyat.

Tiada siapa yang meminta maaf daripada Osman sewaktu jamuan raya pada 18 Oktober baru-baru ini.Mereka yang hadir menyatakan Osman yang meminta maaf kepadsa rakyat.

Terima kasih Malaysiakini yang memberi maklumat kepada rakyat tentang Osman bersama kawan rapat ambil wang pembayar cukai.

Ingat Osman ,kami pengundi tahu anda sememangnya pengkhianat rakyat.Pengundi pasti menghukum anda pada pilihanraya negeri.

0 comments