http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Mufti Perak Harussani : Ulama yang Melacurkan Diri untuk UMNO

Posted by Love Perak | Thursday, July 30, 2009 | 1 comments »


Kalau ada ulama yang boleh dikategorikan sebagai pelacur, namanya ialah Harussani Zakaria. Beliau adalah "pelacur" kelas atas untuk UMNO.


Kalau kita baca tulisan2 ulama2 muhaqiqin yang terdahulu, tiada perkara yang baik yang diungkap mereka bagi menerangkan kedudukan ulama2 yang menjual maruah dan agama mereka demi kepentingan pribadi mereka. Ulama seperti Harussani ini adalah antara ulama2 yang dikeji oleh ulama2 muhaqqiqin yang terdahulu.

Harussani ini TIDAK LAYAK MEMBUAT FATWA kerana beliau tiada ilmu untuk membuat fatwa. Beliau tidak pernah belajar dan menyambung pelajaran beliau untuk melayakkan diri beliau membuat fatwa.

Siapa Harussani Berbandin Tok Guru Nik Aziz

Juak2 UMNO mencuba untuk menaikkan taraf Harussani kononnya lebih tinggi dari Tok Guru NIk Aziz.

Padahal Harussani ni, pegi Universiti pun tak pernah. Berbanding Tok Guru Nik Aziz yang mendapat MA dari Al Azhar.

Harussani, cakap Arab pun tak boleh. Tok Guru Nik Aziz, bukan setakat fasih bahasa Arab, tapi fasih bahasa Urdu dan beberapa bahasa lain

Jadi, berhentilah menaikkan taraf Harussani. Harussani adalah pembohong dan penipu.

Harussani, Ulama Menyokong Dosa Besar

Sewaktu pembunuhan kejam orang2 Islam yang tidak berdosa di Memali tahun 1985, Harussani adalah penyokong kuat kepada tindakan membunuh orang yang tidak berdosa itu.

Di naqal dari blog Ustaz Ahmad Awang:

"* Peristiwa 3: Tragedi Berdarah Memali 1985. Dalam mesyuarat khas Majlis Fatwa Kebangsaan, di mana TSHZ(Harussani) merupakan seorang anggota yang sangat aktif memberi pendapat bahawa mangsa Tragedi Memali, khususnya Asy-Syahid Allahyarham Ibrahim Mahmud (yang lebih dikenal dengan Ibrahim Libya) adalah merupakan kumpulan bughah (penderhaka) dan mereka tidak dianggap mati syahid. Maka wajib dimandi, dikafan dan disembahyangkan sebelum dikebumi. Anehnya sebahagian besar mufti-mufti dalam mesyuarat itu mencadangkan supaya nama mereka yang mati korban tragedi itu tidak perlu disebut dengan lafaz Allahyarham dengan alasan mereka itu penderhaka. Padahal, apabila mereka itu disembahyangkan, maka doa yang menjadi rukun solat jenazah itu adalah memohonkan rahmat dan keampunan kepada mereka yang disembahyangkan. Saya turut hadir dalam mesyuarat tersebut dan memberi hujah mengapa Allahyarham dan kumpulannya adalah mati syahid. Akibatnya saya diusir keluar dari mesyuarat tersebut."

Dosa membunuh orang Islam yang tidak berdosa adalah lebih besar dari berzina. Membunuh orang dosanya tidak diampun Allah SWT dan mereka yang melakukannya kekal dalam neraka buat selamanya.

Harussani adalah penyokong kepada kezaliman dan kefasikan UMNO dan Barisan Nasional. HArussani menyokong pembunuhan kejam Ustaz Ibrahim Libya dan rakan-rakannya yang tidak berdosa.

Orang macam Harussani ini tidak layak dikira sebagai ulama kerana beliau adalah seorang yang fasiq.

Marah Nizar Pegang Lilin. Najib Pula Bagaimana? Apa Komen Pak Mufti

Baru2 ini, Harussani menaikkan isu Nizar pegang lilin. Saya cabar Harussani untuk memberi komen di atas gambar Najib ini:



Harussani Sekular Nasionalis, bukan Islamis

Akidah Harussani adalah Nasionalisma Melayu yang Sekular, dan bukannya Islam. Beliau bukan pejuang Islam. Beliau adalah UMNO dan beliau berjuang untuk UMNO dan sekularisma.

Janganlah kita tertipu dengan orang yang rosak akidah seperti Harussani Zakaria ini. Saya tidak yakin Harussani ni kenal Allah SWT atau tidak.

Tapi yang saya tahu, beliau telah melacurkan diri dan ilmu beliau untuk UMNO dan menyokong semua kezaliman UMNO.

Inilah dia contoh terbaik ulama As Suqq dan ulama ayam daging.

1 comments

  1. Krai Utara // July 30, 2009 at 4:06 PM  

    salam, bro.

    mohon senaraikan blog saya kat blog tuan ni. tq

    sila maklum kan saya supaya saya dapat link blog bro di blog saya

    tq