http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Bini orang nak, negeri orang pun nak!

Posted by Love Perak | Wednesday, July 01, 2009 | 0 comments »

Umno/BN bukan sahaja kaki rasuah, penipu dan kejam; malah pemimpin Umno/BN dikenali sebagai perampas bini dan laki orang!
Rampas bini orang dan rampas laki orang pun depa sanggup lakukan tanpa segan silu atau malu, apa lagi rampas negeri orang!

Tidak hairanlah mereka sanggup merampas negeri Perak dengan cara yang sangat memalukan!

Demikian ditegaskan oleh Pesuruhjaya PAS Perak yang baru, Ust Abu Bakar Hussien, tanpa menyebut nama pemimpin yang dimaksudkannya itu sewaktu menyampaikan ceramahnya di Dewan Sungai Rokam Ipoh sempena roadshow Bubar Dun Perak malam Ahad yang lalu.

“BN mesti rela bertemu rakyat dan membuat pilihan raya peringkat negeri Perak ," katanya lagi.


"Ia dikatakan sebagai haram kerana tidak dibuat melalui cara yang betul.” "Apa yang menghairankan adalah kenapa mereka tidak membuat undi tidak percaya dalam Dewan Undangan Negeri Perak untuk menafikan Nizar sebagai Menteri Besar?" tanyanya.

Kerajaan BN perlu berani berhadapan dengan permintaan Pakatan Rakyat yang menuntut agar kuasa memilih kerajaan dikembalikan kepada rakyat.



Turut hadir dalam program tersebut ialah Ahli Parlimen Gopeng ,Dr Lee Boon Chye, Setiausaha PKR Perak Sdr Anuar Tahir, Timb YDP PAS Gopeng, Sdr Radzi Zainon dan lain-lain pemimpin Pakatan Rakyat.

0 comments