http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Hero Negeri Perak - Zambry Hanya Penyamun

Posted by Love Perak | Wednesday, September 02, 2009 | 0 comments »


Sidang DUN Perak Siang tadi memperlihatkan bahawa Pakatan Rakyat Perak MASIH HIDUP DAN TIDAK PERNAH PADAM SEMANGAT dalam menuntut Hak Mereka yang dirampas. Inilah contoh pemimpin yang semua rakyat mahukan.. TIDAK PERNAH GENTAR DENGAN APA CABARAN DIHADAPAN! Berbanding dengan YB2 UMNgOk.. yang selesa dikerusi empuk mereka sambil hanya melihat YB2 PR berjuang mempertahankan Hak mereka.

Penat Lelah mereka, jelas menunjukkan bahawa mereka benar2 menghargai segala UNDI2 RAKYAT semasa pilihanraya umum 12 dahulu terhadap mereka. Biar lah orang nak kate ape pun, mereka tidak pernah berpaling ke belakang. That is our PERAK REAL GOVERNMENT! Mempertahankan Kedaulatan NEGERI sendiri. UMNgOk yang merampas Kerajaan Perak yang diperkenan oleh DYMM Sultan Perak, tapi xsedar diri mengaku KERAJAAN PILIHAN RAKYAT! Pilihan rakyat negeri mana oi! Siap bawak sepanduk lagi. Bodo.. Perasan

Penyokong2 Baju kuning siang tadi yang diimport dari Kilang besi buruk hanya mampu berkubu dikawasan Polis sambil memekik2. Sambil penyokong PR berarak cuba melepasi Halangan POLIS. SAPE YANG LEMBIK SEKARANG NIE???? Korang tau jerit DAULAT TUANKU.Merampas Kerajaan Perak PR yang diperkenankan oleh Tuanku x dikira DERHAKA ke??? Sedar diri.. jangan muke xtahu malu.

0 comments