http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Tindakan Paling Hebat dan Bermaruah

Posted by Love Perak | Tuesday, September 01, 2009 | 1 comments »

DAh dijangka apa yang hendak diherankan.Media pun berita hairan.
SPR langgar undang2 tubuh negeri Kedah? Apa yang nak heran negeri Perak pun dirampas cara kotor, sampai la ni speakernya belum angkat sumpah.
Itu sudah dijangka dan diagak oleh mereka siang-siang kalau tanya tiap-tiap orang yang celik Pakatan Rakyat tentu kata mereka dah agak dah.


DUN Kota Siputeh kekal di tangan BN ? Biarlah tak menjadi kudis pada Pakatan Rakyat , yang jadi kudis adalah dalam UMNO.Beginilah resmi UMNO membela ADUN yang buruk perangai dah 4 penggal berlagak beliau kebal .Yang teman pasti ada teman seblogger teman iaitu orang kuat UMNO yang kecewa bila DUN Kota Siputeh tidak berlaku pilihanraya.Beliau ialah Nobisa yang memang tidak asing pada pembaca blog dan dikaca TV media BN.


PUTRAJAYA 1 Sept - Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengumumkan status quo kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Siputeh di Kedah kekal di tangan Barisan Nasional.
SPR mengumumkan demikian melalui kenyataan yang dikeluarkan di sini, hari ini.
Maka terhinalah institusi Kesultanan Kedah yang berusia ratusan tahun. Maka terhinalah perlembagaan negeri Kedah. Jika rakyat Kedah ada maruah, rakyat Kedah harus bantah keputusan SPR itu.


Komen teman : Tak usah dibantah, buang masa buang duit ,kita harus bersedia dengan PRK yang tidak lama lagi seperti PRK Parlimen Rompin, PRK Terengganu dan PRK Perak.

1 comments

  1. Ayid // September 2, 2009 at 12:01 AM  

    UMNO/BN, Politik beli membeli ni dah jadi darah daging dema. Biasa lah tu, jenis dah ada tiket masuk neraka. Tempah lama daaahhh tuu....

    Nabi S.A.W bersabda: "Allah melaknat perasuah, penerima rasuah dan yang memberi peluang bagi mereka." (HR. Ahmad)