http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Dulu DS Nizar segala-galanya kini Osman Jailu ..aku dah kaya.

Posted by Love Perak | Sunday, September 06, 2009 | 1 comments »

Adun Umno di Pulau Pinang ingin meletak jawatan kerana tak dapat habuan .Beliau ingin meletak jawatan kerana tidak sekaya Osman Jailu,tidak dapat bagi habuan kepada kroni dan kaum keluarga.

Politik ugut mengugut berjangkit dari Terengganu ke Pulau Pinang dan ke Negeri Sembilan.Bertambah pula Bagan Pinang,Parlimen Teluk Kemang pula bakal jadi anak emas.Pengundi Pos hampir 5000 orang.Inilah masa tuntut bonus,jikalau tak dapat "kami undi PAS".

Changkat Jering,heboh Osman Katak menolong rakyat,setiap Masjid dapat peruntukan moreh.Dengar cerita dari rakan rapat Osman ,anak Jailu ini dapat peruntukan 1 juta ringgit untuk projek pembangunan.

Ketua Kampung BT 6 /7(Dusun Madinah) difahamkan jadi Pegawai Khas Osman,bergaji RM600.00.Ketua Kampung ini ahli PAS, Kg Paya,Changkat Jering.

Timbul persoalan,bagaimana dengan keahlian PAS,bagaimana hukumnya bersama pengkhianat rakyat,bagaimana hukumnya bersama wakil rakyat kerajaan haram BN ini.

Ketua Kampung ini pula kelihatan senyum dan bangga,aku masih kekal Ketua Kampung bersama dengan Ketua Kampung Larut Ulu.

"Nak jumpa aku ,pukul 10 pagi,Pusat Khidmat Osman" kata Ketua Kampung BT 6/7.

1 comments

  1. Ayid // September 6, 2009 at 6:56 PM  

    ini punya ketua kg 2 alam. Jumpa dia dengan anak Jailu belasah dia dulu. Pasai Anak Jailu kita kelam kelibut dia pulak senang dng Anak Jailu