http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Anwar Punca Melayu Berpecah - Malikul Sembab

Posted by Love Perak | Sunday, July 04, 2010 | | 2 comments »

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin menyifatkan beberapa tindakan Datuk Seri Anwar Ibrahim sejak akhir-akhir ini merupakan suatu pengkhianatan kepada bangsa kerana ia telah menyebabkan perpecahan di kalangan orang-orang Melayu.

Muhyiddin yang juga timbalan presiden Umno berkata, orang Melayu perlu sedar tentang tindakan ketua umum PKR itu kerana bukti mengenainya adalah amat jelas.

"Buktinya (tindakan Anwar) adalah amat jelas. Rakyat perlu sedar tentang sikap berdolak-dalik dan pembohongan yang dilakukan oleh beliau, yang telah menyebabkan perpecahan dan keretakan di kalangan orang Melayu," katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Batu Pahat.

kah kah kah 1 malaysia dapat tengok betapa rendahnya iq malikul ini.... macam mana laa layak jadi tpm....buat malu kaum saja....

2 comments

  1. azman kamarul // July 5, 2010 at 12:16 AM  

    Ini nak beritahu pada mat sembab tu...lu dan pemimpin umno yang lain selalu kata "Melayu adalah Islam" jadi MELAYU TIDAK AKAN BERPECAH SELAGI MELAYU BERPEGANG KEPADA ISLAM.

    Melayu berpecah kerana ada kumpulan Melayu yang tolak hukum hakam Islam dan segolongan lagi terima hukum hakam Islam.

    Cuba kita tanya UMNO ni terima hukum hakam Islam tak? SEBAB ITU MELAYU BERPECAH.JANGAN JADI MENTERI BODOHLAH.....

    Bangsa arab berpecah kerana sebilangan mereka tolak hukum hakam Islam...bukan Melayu saja.Cuma pemimpin umno saja yang bodoh tak boleh nak fikir perkaraq macam ini, hanya asyik salahkan orangf lain saja....dasar menterinya bangang.

  2. Anonymous // July 5, 2010 at 10:37 AM  

    malayu berpecah sebab banyak main isu perkauman.melayu hanya pentingkan bangsa dari agama.sampai ada sorang ustazah tu kata kalo umno hanur melayu akan hancur..mana dia belajar ntah lah.tapi ingat sikit masa mati nanti malaikat tanya apa agama mu bukan apa bangsa mu.tapi tak tau la ada malaikat lain kot akan tanya apa bangsa mu..