http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Respon Saiful Bukhari...

Posted by Love Perak | Thursday, July 29, 2010 | | 4 comments »

http://www.malaysia-kini.com/blog/wp-content/uploads/2008/06/saiful_bukhari_photo.jpg

“Semoga segala fitnah dan kebatilan akan dilenyapkan oleh Yang Hak! Akan terus berdoa, istiqamah dan sabar. Tidak sesekali akan melatah dan menyerah kalah. Salam”.

Itulah yang terbaru ditulis di facebook saiful bukhari... woi saiful... bodohnye lu ni... jawab la lu ade beromen tak ngan pempuan tu... setakat tulis ayat tu.. semua orang boleh tulis... kalau tak betul.. kenapa pecat pempuan tu... nampak sangat lu ni bodoh... korang nilai2kan lah sendiri....

+Sent from my Macbook Pro

4 comments

  1. Anonymous // July 29, 2010 at 10:37 PM  

    nama pun Sayfool!! apa yg duk harap!!jawapan berfakta??!!kah!!kah!!kah!!

  2. Anonymous // July 29, 2010 at 11:12 PM  

    bila aku tengok gambar C4 dgn mat hitam ni, rasa tak tahan. Naik syok, rasa nak terjun perigi.

  3. FMZam // July 29, 2010 at 11:21 PM  

    Tak pedulik apa pun kenyataan Gani Petai ke, Saifool ke, Azwan ke dan sapa2 lagi, yang pelik dan amat hairan ialah mengapa kali ni, hanya atas tuduhan oleh RPK, Gani Petai bertindak dengan spontan dan drastik sekali, tak macam Gani Petai yang kita semua kenal? WHY? WHY? WHY Gani Petai percaya ke tuduhan RPK yang Najib sendiri kata jangan percaya pada RPK????

    Dan aku percaya rakyat jangkakan nak dengar lah si Saifool ni ke, Gani Petai ke, orang2 UMNO ke, macam biasak lah bila ego terluka mesti jawab akan saman malu ke, defamation ke, tapi tak pulak? WHY, WHY, WHY????

    RPK mesti ada something yang dia tunggu je sapa2 cabar dia suruh buktikan, baru dia akan keluarkan. Gambar ke, Video ke, apa ke entahlah, tapi aku rasa Gani Petai seorang AG, tak kan bertindak macam tu punya drastik kalau tak ada apa nak ditakutkan. What spooked Gani Petai????

  4. Matketor // July 31, 2010 at 12:36 AM  

    Sudahlah epul...kalau tak betul..berarak ajelah ke masjid buat sumpah laknat sekali lagi..berani ke?

There was an error in this gadget