http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Tembelang Sudah Pecah!!!

Posted by Love Perak | Friday, July 23, 2010 | 1 comments »


oleh : m3m

Mengata dulang paku serpih.... Ha.. ha.. ha... Mengata orang.... malangnya diri sendiri terlondeh!! Ouch!!! Malunya aku weh.....

Dulu riuh se kampung.... media lembu dia, tuduh dan fitnah Anwar, kononnya bayar kepada CNN untuk diwawancara. Adey.... see the leg la. Dia tak payah, susah payah bayar-bayar pada sesiapa pun untuk diwawancara. Orang yang cari dia, beb!! Orang yang beraura.... orang yang berkarisme.... orang akan berebut-rebut cari.... untuk menemuramah dia. Free of charge!!

Tapi, kesian yang hat sorang lagi tu.... Nak naikkan imej, dia terpaksa bayar upah pada APCO, juta-juta ringgit!! Yang syiuknya.... dia tahu pulak yang imej dia teruk dan perlu di'up'kan. Agaknya dia dah cermin diri kot....

Dia nak glamour dan publisiti terpaksa, cari sponsor untuk bayar media di Amerika. Kat sini, boleh ler dapat free. Ater... media-media lembu tu, dia yang kontrol. Di sana..... no money, no talk!! Orang macam dia.... Mr Nobody yang dunia tak respek.... terpaksalah main duit untuk dapatkan publisiti. La..... desperatenya.

Aha... sekarang terbongkar satu lagi tembelang dia. Terdedah dan terlondeh weh.... Cer baca tajuk berita ini....

"PM 'tabur' RM50k untuk dapat liputan akhbar Amerika"

Kalau nak tau lebih lanjut, baca sendiri di sini.

Kesian... kesian.... Duit sapa agaknya yang dia gunakan, ya?? Mana nak bayar APCO.... Terpaksa hulur sana untuk jadi glamor dan hulur sini untuk dapat publisiti. Isy.... isy... isy.... banyak duit tu!! Agaknya..... sebab itu, dia terpaksa selaraskan subsidi dan harga barang. Rupanya.... dia nak selaraskan imej diri. Rakyat?? Mampuih pi!!

Nampak gayanya.... PM 1Malaysia ni terpaksa main duit untuk kekal berkuasa, supaya.... dapat terus duduk di kerusi empuk PM 1Malaysia. Main duit pualk tu, bukan sikit-sikit. Manyak ooooo...

1 comments

  1. mountdweller // July 23, 2010 at 8:32 AM  

    Salam

    Jenis manusia mengatakan punggung orang lain masam tetapi bontotnya sendiri busuk sedunia.

There was an error in this gadget