http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

gambar zizie ezette mengandung

Dipetik dari blog Beautifulnara :


Tua-tua tapi hebat. Kagum kami dengan kejantanan Bung Mokhtar. Sekejap sahaja sudah mendapat perkhabaran baik yang isterinya, Zizie Ezette sudah mengandung. Orang lain tunggu bertahun-tahun lama baru boleh dapat anak. Memang sudah rezeki diorang berdua. Mungkin Bung Mokhtar ada teknik yang boleh dikongsi bersama dengan mereka-mereka yang kurang bernasib baik.


Kami percaya yang Bung Mokhtar akan menjaga Zizie Ezette yang mengandung seperti menata minyak yang penuh (betul ke peribahasa nie). Kami doakan agar semuanya selamat. Semoga anak yang dilahirkan gebu dan putih macam Zizie. Mesti comel gile ~~

2 comments

  1. Anonymous // July 21, 2010 at 8:22 PM  

    dah tak ada cerita lain ke yang nak disajikan? pasal keperitan hidup rakyat ke, kezaliman kerajaan pr ke, harga barang diselaraskan ke, kebodohan diri sendiri ke kan lebih baik daripada menceceh pasal malaon berdua ni yang tak memberi manfaat langsung kepada umat di malingsial ni???? tengok muka dia pon dah nak termuntah......

  2. Anonymous // July 22, 2010 at 5:17 AM  

    is is is bagai pinang dibelah 3/4..lebih kurang tiga suku..kedua-duanya...mata stim aje..bung...lepas booom ke..

There was an error in this gadget