http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Betul kata Bawean Termenung

Posted by Love Perak | Saturday, December 12, 2009 | 0 comments »

ada yang menarik dari kajian perakexpress.com tentang kadar penurunan pengunjung tehadap blog blog pro pakatan, gua tidak 100% percaya dengan alexa. tapi gua percaya 95 peratus alexa betul.


oleh karena nisbah kebetulan@benar aanalisis alexa yang digunakan perakexpress.com maka semua pihak yaitu para blogger untuk mengambil kira keadaan tersebut, jika semakin hari semakin kurang pengunjung dan kita masih memblog dengan artikel baru dan artikel tersebut takdak sape nak bace..alamatnya kita berblog syok sendiri.kita tulis sendiri kita baca sendiri, kita copypaste kita simpan sendiri, dan maksud tujuan kita tidak sampai kepada halayak.


apa yang diterlupakan oleh perakexpres.com adalah,,, selama ini blog pro pakatan dan juga blog pro bn kebanyakannya menaruh simpati dan merebut pengunjung blog dari malaysiakini. dan setelah malaysiakini menutup pintu maka blog blog jadi kian menangis karena kesepian pengunjung..


jika dulu kita post artikel dengan tajuk....-malaysiakini atau tag nizar alatantuya semua iotu dah berlalu.. takdak guna lagi dah..tak tahula apa pasal malaysia membuang kemudahan tersebut.dan membuat saye sakit hati dan tidak semesra dulu untuk mengunjungi malaysiakini.


apa adakah sesiapa dari perakexpres yang boleh cari html yang dimiliki malaysiakini tersebut?


atau sesape saje? hubungi email:warisuwari@yahoo.com untuk dibeli demi mengembalikan kerancakan perang saraf kita terhadap media perdana umno dan segala kezaliman dimuka bumi

0 comments