http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Nak Dedah? PRU 13 nanti undi Pakatan Rakyat

Posted by Love Perak | Sunday, December 06, 2009 | 0 comments »

SPRM perlu umum sebab sesuatu kes tiada tindakan

Pemuda Gerakan Kedah menyarankan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengumumkan hasil siasatan sesuatu kes yang tidak sesuai untuk didakwa di mahkamah bagi mengelak timbulnya sebarang spekulasi di kalangan masyarakat.

Ketuanya, Tan Keng Liang berkata, "Bagi kes yang SPRM mengambil keputusan untuk tidak mengenakan sebarang tindakan atau tiada tindakan diambil selepas enam bulan dari tarikh laporan diterima, SPRM harus menyenaraikan alasan bagi kegagalan mengambil tindakan.

"SPRM perlu mengambil tindakan bagi memulihkan semula imej dan kepercayaan orang ramai terhadap suruhanjaya berkenaan,". - B.Harian

Setuju..!!! Tolong dedahkan kenapa tindakan tidak diambil kepada Najib Razak yang dikaitkan dengan kes rasuah kapal selam bernilai jutaan ringgit? Kes rasuah Mahathir dan Linggam dalam mencaturkan jawatan Ketua Hakim Negara bila nak dedah? Kes menantu Toyo berjoli duit di Disneyland, bila nak dedah? Kes Gamuda, bila nak dedah? ....... Tukarlah 100 Ketua SPRM pun mampuih dia orang tidak berani hendak dedahkan.

Nak dedah jugak??? ...... Tukar kerajaan.... Beri Pakatan Rakyat perintah Malaysia, tiga tahun pertama habis kita bongkar segala pekong mereka. Tak percaya??? Cuba... pilihan raya umum 13 nanti undi Pakatan Rakyat.

Kerajaan Rakyat

0 comments