http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Projek "Hilang" Najib

Posted by Love Perak | Saturday, December 26, 2009 | 0 comments »

Projek "HILANG" Pak Najib telah mendapat liputan luas media di luar negara.Hasil daripada Projek "HILANG" beliau telah menaikkan nama Malaysia di persada dunia,diantara projek "HILANG" tersebut ialah :

1.Altantuya yang dikaitkan dengan isu Kapal Selam dan Najib dilaporkan hilang, kemudian ditemui mati setelah dibunuh dengan bom C4.


2.Bala yang ada kaitan dengan kes Altantuya dan Najib, dilaporkan hilang dan baru ditemui semula baru-baru ini,menyatakan beliau diugut oleh adik Pak Najib.

3.Raja Petra juga hilang dan ada kaitan dengan kes Altantuya - Najib.

4.Saiful Bukhari yang dilaporkan hilang,tiba-tiba muncul di pejabat Najib dan mendakwa beliau di liwat oleh Anuar Ibrahim

5. Nasaruddin, Adun Umno Perak yang menyertai PKR kurang dari seminggu dilaporkan hilang kemudian ditemui dipejabat Najib yang kemudiannya istihar masuk Umno balik


6. 3 Adun Perak dilaporkan hilang, kemudiannya muncul tiba2 dipejabat Najib dan umumkan keluar parti dan menyokong BN hingga menyebabkan Kerajaan rakyat dirampas.



7.Helmi yang dikatakan ada kaitan dengan kes Video Elizabeth Wong dilaporkan hilang dan tidak mampu dijumpai oleh PDRM yang paling cekap di Asia Tenggara sampai hari ini.



8.Dua Buah Enjin Pesawat F-5E hilang semasa Najib Jadi Menteri Pertahanan.



Sendiri Mau Ingat

0 comments