http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Harami Punya Zambry!!!

Posted by Love Perak | Sunday, June 27, 2010 | 2 comments »

Oleh : Kerajaan Rakyat

Hutang negara mencecah jumlah RM377 billion tetapi lanun-lanun kuasa di Perak masih bermaharajalela berjoli dengan wang titik peluh rakyat. Apa kita nak gelarkan manusia-manusia ni? ... Anjing atau babi?


Menteri Besar Perak, Datuk Seri Zamry Kadir diminta memberikan rasionalnya mengapa mesyuarat exco kerajaan negeri kerap kali diadakan di hotel bertaraf lima binatang di Kuala Lumpur.

“Sedangkan bangunan Perak di Ipoh telah siap dengan segala kemudahan. Tindakan Zamry adalah satu pemborosan wang rakyat dengan puluhan ribu elaun, sewa hotel dan kos penginapan serta kos pengangkutan yang terpaksa dibiayai rakyat kerana mesyuarat exco di Kuala Lumpur,” kata Ahli parlimen Taiping, Nga Kor Ming yang juga setiausaha DAP Perak sidang media di Taiping, semalam.

Merujuk perangkaan Jabatan Perdana Menteri, Nga berkata 40 peratus daripada keluarga rakyat di negara ini, iaitu 2.4 juta keluarga di seluruh negara berpendapatan kurang dari RM2,000 setiap bulan.

2 comments

  1. Tinta Hitam // June 27, 2010 at 11:51 AM  

    Bro,

    Cuba siasat perkara ni.Teman dengo puncak Bukit larut nak dibangunkan.Casino nak dibina diatas puncak berkenaan.Khabar angin ni bertiu kencang diTaiping

  2. Anonymous // June 27, 2010 at 2:46 PM  

    Zambiri-biri sememangnye MB HARAMJADAH sebab direstui olih MAHKAMAH HARAMJADAH dan mendapat perlindungan dari SULTAN YANG MEMERINTAH NEGERI nye..bro.kuasa DUNIA boleh mengatasi KUASA ALLAH S.W.T ? Kita hanya memohon dan berdoa agar ALLAH S.W.T membalas segala PERBUATAN TERKUTUK MEREKA NANTI...INSYALLAH...